🔹مصطفی قاسمیان نوشت: محمد امامی سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده پرحاشیه سریال «شهرزاد» که از اردیبهشت ۱۴۰۲ در جریان رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه، به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شده بود و در ماه‌های اخیر با یک پلتفرم جدید در آستانه بازگشت به عرصه نمایش خانگی دیده می‌شد، حالا با یک فیلم جدید، در یک قدمی بازگشت به سینما به نظر می‌رسد.

🔹 پویانمایی بلند «شنگول و منگول» که با نام «گولز» نیز شناخته می‌شود، در اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز جایزه بهترین کارگردانی پویانمایی بلند را دریافت کرد. این فیلم که در دهه ۹۰ ساخته شده، تاکنون به نمایش عمومی نرسیده است.

🔹در پوستر و اخبار رسمی پویانمایی «شنگول و منگول»، نام شرکت کارت گردشگری پارس به عنوان سرمایه‌گذار قید شده و روی پوستر آن نیز لوگوی پلتفرم شیدا به چشم می‌خورد.

🔹در اتفاقی جالب توجه، سارا امامی خواهر محمد امامی که پیش از این فعالیت سینمایی خاصی نداشت، به عنوان تهیه‌کننده مشترک این اثر (همراه با داریوش دالوند) معرفی شده. «شنگول و منگول» البته در سال‌های گذشته با تهیه‌کنندگی شرکت تصویرگستر پاسارگاد معرفی می‌شد که ریاست هیئت مدیره آن را محمد امامی بر عهده داشت و آثاری چون «شهرزاد» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» را ساخت./چارسو فرهنگ

دیدگاهتان را بنویسید