🔵 

🔹 چندی پیش، کلیپی توهین آمیز در خصوص بانک توسعه تعاون در فضای مجازی منتشر شد که در همان مقطع در راستای تنویر افکار عمومی پاسخی مبسوط پیرامون آن منتشر گردید. اخیرا و در فضای جدید سیاسی کشور برخی فرصت‌طلبان مجددا به انتشار این کلیپ روی آورده‌اند.

🔹 در این خصوص ضمن تکذیب مجدد ادعای مطرح شده پیرامون استفاده مدیرعامل بانک از سفارش‌های غذایی مطروحه، تاکید می گردد که تامین و طبخ غذای مهمانان حوزه مدیرعامل همچون سایر همکاران از سوی شرکت خدمات بانک انجام می‌شود. البته، پیش از این در خصوص برخی سفارش‌های خاص به برخی رستوران‌ها از سوی احدی از مدیران، برخورد لازم و اقدام ویژه برای جلوگیری از تداوم آن از سوی مدیرعامل بانک صورت گرفته است. عجیب اینکه تهیه کننده کلیپ مذکور، انگشت اتهام را بسوی کسی می‌گیرد که  در جایگاه مدیرعاملی بانک، تلاش ویژه‌ای صرف مبارزه با ویژه‌خواری و سوء استفاده‌های این چنینی نموده و دست کسانی را که در پی کسب منافع نابجا از بیت المال بوده‌اند را کوتاه کرده است!

🔹 سازنده کلیپ به جهت عدم آشنایی کافی حتی نام بانک توسعه تعاون را به درستی نمی‌داند، اطلاعات دقیقی در دست ندارد و تنها با استفاده از تعدادی تصویر غیر مرتبط، استفاده از بیان هیجانی و بکار بردن الفاظی رکیک سعی در القاء منظور و در نتیجه توهین به شعور و درک افکار عمومی دارد. بانک توسعه تعاون علیرغم دعوت دست اندرکاران این اقدامات به رعایت انصاف و حریم ادب، حق پیگیری و اقدام قانونی در قبال آنان را برای خود محفوظ می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید