🔹هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی مردان جهان با حضور نمایندگان ۷۰ کشور در جزیره کیش افتتاح شد.

🔹به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ مراسم افتتاحیه هفتادوهشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیتنس و فیتنس و چلنچ عصر امروز (سه‌شنبه سوم مهر) با حضور نمایندگان ۷۰ کشور با برگزاری مراسم وزن‌کشی و پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده در سالن‌های تالارشهر و المپیک جزیره زیبای کیش آغاز شد.

🔹رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاحیه هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فینتس قهرمانی مردان جهان که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در جزیره زیبای کیش برگزار شد؛ در ابتدا ضمن خیرمقدم به جناب آقای رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش‌اندام و همه ورزشکاران که به منظور برگزاری این مسابقات گردهم آمده‌اند، صلح و عدالت و مهرورزی را یکی از خصلت‌های نیکوی ایرانیان و به خصوص مردمان خونگرم جزیره زیبای کیش دانست و گفت: رویدادهای ورزشی و مسابقات جهانی موجب تحقق دوستی و نزدیکی ملل و فرهنگ‌های مختلف به یکدیگر می‌شود و ما به این رویدادها ارج می‌نهیم و از آنها استقبال می‌کنیم و آمادگی خود را جهت میزبانی مسابقات جهانی اعلام می‌داریم.

🔹وی با بیان اینکه بی شک این مسابقات بهانه‌ای برای نزدیکی و ارتباط مردم، نهادها و ملت ها خواهد بود، گفت:جزیره زیبای کیش با پتانسیل بالای جاذبه‌های توریستی، تجاری و صنعتی می‌تواند به عنوان میزبان تمامی مسابقات جهانی باشد.

🔹وی خاطرنشان کرد: فرصت میزبانی این مسابقات را مغتنم می‌شماریم و این رویداد فرهنگی و ورزشی جهانی را برای ادامه مسابقات جهانی به فال نیک می گیریم.

🔹مدیرعامل منطقه آزاد کیش در پایان اظهارامیدواری کرد که هر یک از ما بتوانیم سفیرانی شایسته برای معرفی فرهنگ بالنده و غنی کشور خود باشیم و در طول این مسابقات خاطره‌ای خوش و ماندگار از حضور شما عزیزان در کشور جمهوری اسلامی ایران و جزیره زیبای کیش را رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید