🔹مهرداد بذرپاش، عضوکابینه سیزدهم که تصمیم گرفته حضورش در دولت را ادامه دهد، اما به عنوان رئیس دولت چهاردهم نه به عنوان وزیر.

🔹 او با اشاره به همکاری‌اش با رییس جمهور فقید و عزم خود برای ادامه خدمت، اظهارات خود را ادامه می‌دهد. این تصمیم قبلاً توسط چهار عضو دیگر کابینه سید ابراهیم رئیسی نیز اعلام شده بود.

🔹 او از دانشگاه شریف فارغ التحصیل شده و وارد عرصه سیاست شده است و نقش‌های مختلفی از جمله مدیریت فرهنگسرای نیاوران و سازمان ملی جوانان داشته است و در زمینه روزنامه‌نگاری نیز فعالیت داشته است.

🔹 او همچنین در شرکت خودروسازی سایپا فعالیت داشته و نقش مهمی در طراحی خودروهایی همچون تیبا داشته است. اخیراً از محیط احمدی نژاد جدا شده و از دولت فعلی خداحافظی کرده است.

🔹بذرپاش در سال ۹۰ به عنوان عضو نزدیک به اصولگرایان تندروی نزدیک به جبهه پایداری به مجلس رسید و تجربه نمایندگی مجلس را داشت.

🔹 با کوچ احمدی نژادی‌ها از شهرداری به پاستور، بذرپاش ردای رییس مشاوران جوان احمدی‌نژاد را بر تن کرد و از او به عنوان نورچشمی دولت نام برده شد

🔹 با روی کار آمدن دولت روحانی در سال ۱۳۹۴ در مجلس باقی ماند و با پیوستن به بنگاه‌های اقتصادی حاکمیتی جدیدی از یک تشکل سیاسی تشکیل داد. در حالی که در دوره‌ای به عنوان معاون اجتماعی ستاد اجرایی، رییس هیات مدیره بنیاد احسان و مدیرعامل همراه اول خدمت می‌کرد، در دولت رئیسی به عنوان وزیر وارد کابینه شد.

🔹 وزارتخانه‌ای که وعده داده بود یک میلیون مسکن بسازد و از واگذاری زمین به مرم برای اجرای این تعهد سخن گفته بود. او در حال حاضر در رقابت بزرگ ریاست‌جمهوری حضور دارد، همراه با احمدی‌نژاد، قالیباف و سعید جلیلی./خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید