خطاب به ملت شریف و غیور ایران اسلامی:

🔹بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در تهاجمی آشکار و برخلاف قوانین بین‌المللی، از حریم هوایی عراق در صد کیلومتری مرزهای ایران، تعدادی موشک دوربرد با کلاهک خوشه‌ای پرتاب کردند.

🔹حدود یک پنجم کلاهک های موشک بالستیک به سمت چند رادار مرزی در استان های ایلام، خوزستان و اطراف استان تهران شلیک شد. برخی از این رادارها هم اکنون در مرحله تعمیر هستند که به سرعت در حال انجام است.

🔹در این اقدام نامشروع و غیرقانونی، با توجه به آمادگی پدافند هوایی کشور، تعداد قابل توجهی موشک رهگیری و رهگیری شد و از ورود جت های دشمن به حریم هوایی کشور جلوگیری شد.

🔹جمهوری اسلامی ایران ضمن محفوظ بودن حق قانونی و مشروع خود برای پاسخگویی در زمان مناسب، بر برقراری آتش بس پایدار در غزه و لبنان برای جلوگیری از کشتار مردم بی پناه و مظلوم تاکید می کند.

🔹به دولت تروریست و جنایتکار آمریکا که نقش محوری در حمایت و تشویق اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در برهم زدن امنیت منطقه ایفا می کند، برای جلوگیری از گسترش درگیری و بی ثباتی در منطقه و کشتار هشدار داده می شود. مردم بی گناه، به ویژه در غزه و لبنان.

🔹ما از آمریکا می‌خواهیم خود و رژیم نامشروع مورد حمایتش (اسرائیل) را مهار کند تا خود و متحدانش به باتلاقی که رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است نکشند.

🔹از مردم شریف ایران، اصحاب رسانه، کارشناسان و تحلیل گران تقاضا می شود به شایعات و روایت های غیر موثق دشمن توجه نکنند و اخبار صحیح را از طریق منابع رسمی و رسانه ملی پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید