🔹دادستان عمومی و انقلاب خوزستان از تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی مقصران حادثه غرق شدگی یک مادر و پسر نوجوانش در بخش سوسن ایذه خبر داده است. این مقام تاکید کرده رهاسازی آب دریاچه سد کارون ۳ منجر به ناپدید شدن این دو شهروند شده است و «چنانچه در این ماجرا قصوری متوجه عوامل نیروگاه سد کارون ۳ باشد، در چارچوب قانون با مقصران برخورد قاطع خواهد شد.»

🔹پیش از او بخشدار سوسن، در رابطه با همین حادثه، به بالا آمدن آب رودخانه در این فصل به علت رهاسازی سد اذعان کرده و مدعی شده بود در کنار رودخانه‌ نیز علائم هشدار و تابلو و آژیر وجود دارد که گاه مردم به آن بی‌توجه هستند.

🔹این مقام افزوده بود خانواده این دو شهروند ایذه‌ای برای تفریح کنار رودخانه بودند، که در پی بالا آمدن آب دو نفر از اعضای خانواده جان خود را از دست می‌دهند. بر پایه گزارش‌ها، ابتدا پسر نوجوان خانواده که ۱۲ سال داشته در آب می‌افتد و سپس مادر ۳۷ ساله برای نجات او به آب می‌زند.

🔹حادثه ۲۱ تیر ماه رخ‌ داده، اما با وجود تلاش‌ها و اعزام تیم غواصی از آتش‌نشانی تهران هنوز پیکر مادر این خانواده پیدا نشده است. پیکر فرزند نوجوان این خانواده پیدا شده است.

🔹صفحه‌های محلی در شبکه‌های اجتماعی نام این مادر ۳۷ ساله ایذه‌ای را مهین سلحشوری و فرزند ۱۲ ساله او را بنیامین حیدری عنوان کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید