مجید ندیری

رقابت‌های کبدی بانوان کارگر کشور صبح امروز با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.
در نخستین دوره این رقابت‌ها که به میزبانی هیات ورزش کارگری خراسان رضوی و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهر مشهد مقدس برگزار شد ؛ هشت تیم در مرحله گروهی با هم پیکار کردند که روز گذشته پس از پایان این مرحله ، با صعود تیم‌های تهران ، آذربایجان شرقی ، مرکزی و گلستان به نیمه نهایی و سپس با برتری تهران و آذربایجان شرقی در مرحله نیمه نهایی ، این دو تیم‌ به دیدار نهایی و تیمهای گلستان و مرکزی به دیدار رده بندی راه یافتند.
بگزارش روابط عمومی انجمن کبدی در ادامه این رقابتها، صبح امروز ابتدا در دیدار رده بندی تیمهای گلستان و استان مرکزی برابر هم به میدان رفتند که در پایان گلستان با برتری برابر حریف خود به مقام سوم رسید.
در دیدار نهایی نیز تیم تهران با پیروزی برابر تیم تبریزی صاحب عنوان قهرمانی شد و مدال نقره را آذربایجان شرقی دریافت کرد.
در پایان این رقابت‌ها که با حمایت فدراسیون ورزش کارگری ، فدراسیون کبدی و اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، تیم خراسان رضوی جام اخلاق به خود اختصاص داد.
در مراسم اهدای کاپ و مدال‌های قهرمانی، آقای عظیمی راد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خانم سوسن دانشور نماینده فدراسیون ورزش کارگری ، محمدی رئیس هیات ورزش کارگری مسئولین استان ، مسئولین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان استان ، حضور داشتند

دیدگاهتان را بنویسید