یکی از سه گزینه خارجی مدنظر استقلال برای مذاکرات جدی‌تر و شاید نهایی برای امضای قرارداد به تهران خواهد آمد.
حجت کریمی سرپرست موقت باشگاه استقلال که در همین مدت کوتاه مدیریتش در راس تیم آبی نشان داد که برای عبور از بحران ها، به برخی دروغ‌های مصلحتی مثل توافق با همراه اول برای دریافت پول قبل از دربی هم متوسل می‌شود، حالا با گذشت چند روز از وعده‌ای که برای معرفی جانشین ساپینتو به هواداران داده بود، تلاش دارد از طرح عنوان کلی چند گزینه خارجی به انتشار نام ها برسد ولی معلوم نیست اطلاعاتی که به سایت ها می‌رسد واقعی باشد یا خیر.

توافق اولیه استقلال با سرمربی سابق رئال مادرید

استقلال پس از پایان فصلی دیگر شاهد تغییرات تکراری روی نیمکت است. ریکاردو ساپینتو پس از ناکامی در فینال جام حذفی و کسب رتبه سومی در لیگ، در پیامی رسمی از هواداران خداحافظی کرد تا مشخص شود همکاری او با باشگاه تهرانی پایان یافته است.

از زمان خداحافظی این سرمربی‌، بازارگرمی چند مربی داخلی هم شروع شد، در حالی که هنوز یک هفته از جدایی سرمربی پرتغالی نگذشته، به نظر می‌رسد گزینه نهایی جانشینی او پس از بررسی‌ها قطعی شده و این سرمربی قرار است بامداد سه‌شنبه وارد تهران شود! آیا این وقت‌کشی و بازی با افکارعمومی است یا اینبار کریمی در آستانه سومین مجمع اعلام شده سازمان خصوصی‌سازی و ایجاد تغییرات وسیع مدیریتی، دست به امضای یک تعهد چند ده میلیاردی می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید