مرتضی زبردست

مسابقه های والیبال شرکت تام ایران خودرو که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس این مجموعه برگزار شد با قهرمانی تیم صنعت به پایان رسید.
در تیم قهرمان، نوید عاجلو، افشین مطیعی، عباس خیرآبادی، مهدی جوان، حسین نقیبی، سعید براتی، محمد قربانی، کیوان مشفقی و آزاد نوده بازی کردند.
در رقابت های مذکور که طی پنج روز با انجام ۱۰ بازی در سالن چند منظوره شرکت تام برگزار شد تیم های پهلوانان و نام آوران نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در اجرای خوب این دیدارها، اردلان جعفرزاده، عباس عربی، اصغر موحد، حامد ذکی خانی، کیوان مشفقی، فرشید پورهادی و تعداد دیگری از تامی ها قبول زحمت کرده و هادی نکوئیان نیز تصویر برداری بازی ها را به عهده داشت.
تیم منتخب والیبال شرکت تام که خود را آماده پیکارهای گروه صنعتی ایران خودرو می کند در رویارویی داخلی برابر یکدیگر، اغلب نمایش قابل قبولی داشتند، در سرویس، احسان امیری راد و عباس دهقانی، اسپک، نوید عاجلو و رضا یوسفی، دفاع روی تور، بهمن امینی و اسماعیل حسنی، توپ گیری داخل میدان، مهدی جوان و امیر رضا گنجی و در پاسور نیز مهدی سعیدی و داریوش خسرونژاد، آماده تر از دیگر همکاران خود بودند ضمن این که محسن رحمتی و عباس خیرآبادی هم به لحاظ اخلاق ورزشی جلب توجه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید