:

🔹شب‌نامه‌ای که علیه معاونت سیاسی نگارش شده، به نظر می‌رسد حاصل دست‌کم سه‌ماه کار مداوم و پژوهش! درباره برداشت‌های حکیمانه! نگارندگان آن از تحول در معاونت سیاسی است؛ از نوع نگاه‌شان به «دمپایی» گرفته تا ایرادهای‌شان به محل پیشنهادی برای ساخت «استودیو». نشان به این نشانی که زمان انتشار شب‌نامه اواسط شهریور است و زمان برگزاری انتخابات اواسط اسفند و در متن نامه از عبارت «…کمتر از ۹ ماه مانده به انتخابات…» استفاده شده است. سطح دانش نویسندگان هم از به کار بردن عباراتی مانند «رغم زدن» و «والامرو الیکم» بعد از سه ماه تلاش برای نوشتن متن پیداست.

🔹ادبیات حاکم بر این شب‌نامه، ادبیات توهین و دروغ و مقاومت است؛ مقاومت ‏در برابر تحول در کل بخش‌های معاونت سیاسی از یک مجموعه اداری ــ رسانه‌ای به یک مجموعه کاملا رسانه‌ای با مدیریت واحد؛ توهین‌هایی که لابه‌لای سطور بافته شده و دروغ‌های مبتذلی از قبیل توهین معاون سیاسی به مدیران سابق معاونت‏.

🔹تحول در معاونت سیاسی نه کامل اجرا شده و نه آنچه اجرا شده ضرورتا بدون نقص بوده. آنچه مسلم است تحول با قدرت ادامه دارد و هنوز برخی ارکان آن به مرحله اجرا نرسیده است. بدیهی است نقص‌های آن (که بسیار کمتر از محاسنش هست) برطرف خواهدشد و قطعی است که برچسب زدن، انگیزه تحول را در معاونت سیاسی کاهش نخواهدداد. مخالفان تحول، مسیرهای دیگر را آزمایش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید