✍🏻مجيد سعيدي
گل بود به سبزه آراسته شد. علاوه بر رييس فدراسيون فوتبال و نايب رييس اول ،نايب رييس دوم نيز كه شاغل وزارت نفت ميباشد در بستر بيماري قرار گرفت!
اين در حاليست كه فوتبال ما در كوران مسابقات ميباشد،
در چنين شرايطي بيش از هر زمان ديگري حضور يك مدير براي تصميم گيري در شرايط سخت و در ميدان الزامي است.
مدير ي توانمند، با انگيزه و داراي قدرت ريسك پذيري بالا. كه مورد تاييد واحترام كنفدراسيون و فيفا باشد.
چنين فرد ي تبعااگر
از اعضاي هيات رييسه يا ابوابجمعي فدراسيون فوتبال باشدبه مراتب بهتر است .ازآنجا كه امروزه حضور زنان توانمند در عرصه هاي مختلف مديريتي(سياست، اقتصاد و حتي ورزش) به اثبات رسيده و در كابينه دكتر پزشكيان نقش زنان بسيار پررنگ تر گذشته شده مشخصا در حوزه ورزش و البته فوتبال از اين دست مديران كم نداريم . وقتي در المپيك و پارالمپيك زنان و دختران كشورمان قادرند افتخار افريني كنند قطعا در حوزه مديريتي نيز سرامدند .
خانم دكتر هراتيان از جمله آنهاست . فردي توانمند و كوشا با ويژگي ها و شايستگي هاي مديريتي كه هم ساختار فدراسيون را مي شناسد، هم سازمان و فرايند را ..!هشت دوره به انحاي مختلف جام جهاني را تجربه كرده و در جام ٢٠٢٣ قطر نماينده فيفا بود . دكتر هراتيان علاوه بر طب ورزشي به مسايل استراتژيك و برنامه هاي راهبردي آگاهي كامل دارد . او كه در تدوين بسياري از برنامه هاي جامع و عملياتي فوتبال بيشترين سهم را داشته
قادر است اكنون كه فدراسيون فاقد مسئول ميباشد ! سكان هدايت فوتبال را تا زمان برگزاري مجمع برعهده بگيرد.
دكتر هراتيان كه ازسوي بسياري از كشورها دعوت به كار شده و تا به امروز به عشق پرچم سه رنگ جلاي وطن نكرده(!) از سرمايه هاي مديريتي فوتبال است كه براي برگزاري مجمع اهل يارگيري نيست و قادر است ضمن ايجاد آرامش در فوتبال ، سالم ترين انتخابات مجمع را برگزار كند.هيات رييسه فوتبال و آقاي تاج بايد حضور زنان در
مديريت فوتبال را فرصت بدانند.
امروز مهم ترين و پركارترين وزارتخانه كشوربا دهها مسئوليت جانبي با تاييد و تاكيد مقام معظم رهبري به يك زن سپرده شده است .
فوتبال هم بايد براي يكبار و با رويكرد شايسته گزيني و احراي طرح جانشين پروري حضور زنان در عرصه مديريتي را ارج بگذارد و آن را فرصت بداند.
صحت سنجي از قابلت هاي مديريتي دكتر هراتيان نياز به بررسي در كانون ارزيابي نيست. مديريت ايفمارك مشت نمونه خروار است.
⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️

دیدگاهتان را بنویسید