🔹عبدالرضا داوری با انتشار تصاویری از حضور وحید اشتری در دفتر شرکت الماس الموت نوشت: اشتری مدعی است که رابطه مالیش با شرکت کیان الماس الموت، به فروش گوشت محدود بوده است، در حالی که او نمیگوید در جلسه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در دفتر مدیرعامل کیان الماس الموت، با حضور لطف اله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع مجلس، بعنوان گوشت فروش حاضر بوده یا بعنوان مشاور یا کارچاق کن؟!

‏🔹وحید اشتری باید بگوید که چرا از شهرت خود برای کانال زدن بین مقامات و شرکتهای مساله دار و بدهکاران بانکی، استفاده کرده است و چرا دقیقا در اسفند 1401 همزمان با این جلسه، بیش از 340 میلیون تومان به حساب دختر سه ساله اش از طرف کیان الماس الموت واریز میشود؟

🔹او که مدعی است به علت مسدودی حساب بانکی خودش، مبلغ ۷۲۹میلیون تومان از طرف شرکت کیان الماس الموت به حساب دخترش اسما واریز شده، نمیگوید که در همین بازه زمانی، مبلغ ۲۷۲ میلیون تومان از حساب دخترش به حساب خودش منتقل کرده است؟!

‏🔹وحید اشتری ترجیح داده که پولهای واریزی توسط کیان الماس الموت، یک دور در حساب دحتر سه ساله اش بچرخد و سپس به حساب خودش منتقل شوند که این فرایند، می تواند مصداق پولشویی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید