مرتضی زبردست
ورزش در شرکت تام ایران خودرو سوای فعالیت دو بخش آقایان و بانوان، فرزندان پرسنل را نیز پوشش داده و عامل شور و نشاط آنان شده است.
جشنواره ورزشی، تفریحی فرزندان زیر ۸ سال این مجموعه برگزار و برنامه فرزندان دختر و پسر ۸ تا ۱۸ سال تام نیز به طور مجزا در آبان ماه اجرا خواهد شد.
مهندس میرزافلاحی، معاون منابع انسانی شرکت تام با اعلام این دو خبر گفت: جدا از برنامه های یاد شده چند دوره مسابقه هم در رشته های والیبال، فوتسال، پینگ پنگ، فوتبال دستی و دارت در فصل پائیز داریم که به ترتیب در هفته های آینده برگزار و در فصل زمستان طی مراسمی با حضور دکتر پیرمحمدی، مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت تام ایران خودرو جوایز نفرات برتر و تیم های قهرمان اهدا خواهد شد.
وی افزود: اردوهای دانش آموزی، جشنواره های ورزشی، تفریحی و هر اقدام دیگری که باعث انسجام نیروی انسانی شرکت شود در بالا بردن راندمان کار و صمیمیت خانواده تام تأثیر مستقیم داشته و مورد تأیید مدیران ارشد شرکت است.
معاون منابع انسانی شرکت تام در خاتمه صحبت هایش با سایت چند ثانیه راجع به پروژه تعاونی مسکن کارکنان شرکت تام نیز تصریح کرد: ساخت و سازهای مسکن عمومآ با دست اندازهای مختلف روبه رو بوده و هست ولی بنده با تجربه ای که در زمان مهندس دانشیان، معاون منابع انسانی ایران خودرو در پروژه شهر هشتگرد داشتم به یاری خدا و حمایت مدیران ارشد مجموعه این برنامه را هم به سرانجام خواهم رساند

دیدگاهتان را بنویسید