🔹با پخش اولین قسمت از «جام آرزوها» تحلیلی نوشتیم و اشاره کردیم بازگشت دوباره جناب خان در تلویزیون امیدوارکننده است. در مجموع بده بستان او با مجری (پژمان بازغی) مورد توجه قرار گرفت اما در قسمت‌های بعدی «جام آرزوها» حضوری کمرنگ داشت که البته تصمیمی منطقی هم بود.

🔹یکی از دلایل را می‌توان تلاش برای مراقبت از برند جناب خان تعبیر کرد چرا که به دلیل ذات «جام آرزوها» اتفاقی که در «خندوانه» می‌افتاد، غیرقابل تکرار بود. اگر واقعا علت همین باشد، باز این سوال پیش می‌آید که چرا عروسک محبوب تلویزیون سراغ تبلیغ بازرگانی رفت؟

🔹فعلا با پایان رقابت‌های جام ملت‌ها، آن آگهی نیز کارکرد ندارد و شاید با محتوایی جدید ساخته شود. «جام آرزوها» هم تمام شد و این یعنی فعلا خبری از جناب خان نخواهد بود. (حداقل تا اسفند که قرار است فصل دوم به مناسبت نوروز روانه آنتن شود.)

🔹جناب خان با تبلیغات زیاد از سوی شبکه نسیم، به آنتن بازگشت ولی نتیجه به‌دست آمده، مطابق انتظارات نبود؛ نه در ویژه برنامه شب یلدا و نه همین «جام آرزوها». طبق شنیده‌ها «خندوانه» هم دیگر ساخته نخواهد شد تا عرصه درخشش دوباره این شخصیت عروسکی فراهم شود. پس باید دید در آینده جناب‌خان دقیقا کجا می‌رود؟ امیدواریم حواس دوستان بیشتر جمع باشد

دیدگاهتان را بنویسید