علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به امکاناتی که در اختیار این تیم است اعلام کرد که شرایط خنده‌دار است.
علیرضا جهانبخش در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی ایران و ازبکستان گفت: بعد از جام ملت‌ها نشد از همه رسانه‌ها تشکر کنم ولی واقعاً از شما متشکرم‌. اکثر صحبت‌ها را آقای قلعه‌نویی گفت. وقتی بحث ملی می‌شود باید اولویت وجود داشته باشد ولی اولین بار است که در این سال‌ها بدون تمرین به یک بازی رسمی رفتیم که به علت شرایط پروازی بود. ۲۳ ساعت در رفت در راه بودیم چون برنامه‌ریزی وجود نداشت. بچه‌ها از اروپا می‌آیند و ساعت‌ها در راه بودند. ۴۸ ساعت قبل از بازی، خیلی خسته و بدون ریکاوری به هنگ‌کنگ رسیدیم ولی توانستیم پیروز شویم. در این سطح بازی راحت نداریم.

وی در ادامه بیان داشت: این بازی را بردیم و فکر می‌کنم از فدراسیون و وزارت این مسئله بزرگ‌تر است. باید امکانات و شرایط تیم ملی در سطح قدرت آسیا باشد. شرایط خنده‌دار است! با دوستان آسیایی ام حرف می زدم که همه کشورها پرواز اختصاصی دارند. فوتبال خیلی مهم است و روی زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد‌. مسئولان در همان حد اهمیت باید از تیم ملی حمایت کنند. دور بعد به مراتب سخت‌تر است و نمی‌توانیم بدون تمرین به بازی‌ها برویم یا ۲۳ ساعت در راه باشیم. فردا هم بازی خیلی سختی داریم و ازبکستان در این چند ماه خیلی خوب بوده‌اند‌. متاسفانه بازی رفت مساوی شد اما بازیکنان آماده هستند. مردم عزیز هم ما را تنها نگذارند و از این نسل جوان ورودی به تیم ملی حمایت کنند. حضور تماشاگران در عید در ورزشگاه خیلی حس خوبی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید