🔹مسئول ستاد انتخاباتی استان های علی لاریجانی درمورد اینکه آیا او سیگنال مثبتی از حاکمیت در ارتباط با کاندیداتوری گرفته بود، به خبرنگار “چند ثانیه” گفت: آقای لاریجانی در سه سالی که از رد صلاحیت شان گذشته عملا در مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت داشته و مشاور رهبر معظم انقلاب هستند و کار خاصی انجام نداده بود که گزارش های جدیدی برای رد صلاحیت ایشان به شورای نگهبان داده شده باشد.

🔹محمد جواد کولیوند: آقای لاریجانی به استناد اینکه دور گذشته رهبری فرمودند در حق ایشان جفا شده و باید به نوعی جبران شود که نشد، تصور می کردند که دیگر در این دوره مشکل خاصی وجود نخواهد داشت و ثبت نام کردند.

🔹آقای لاریجانی معتقد بود به واسطه حل مشکلات کشور وارد عرصه می شوم ،فراموش نکنید وی دو برنامه پنج ساله را در مجلس مدیریت کرد و به همه معضلات آشنا است

🔹 بعید می دانم که ایشان قبل از ثبت نام و اعلام کاندیداتوری با بزرگان رایزنی کرده باشد.

🔹 اگر چه در توئیت ایشان بیت بعنوان مبدا ذکر شده بود ولی فراموش نکنید چون دفتر کار ایشان در بیت است این توئیت را زده بود و معنای دیگری نداشت.

🔹 استنباط من این است که با توجه به دو مرحله رد صلاحیت آقای لاریجانی دیگر برای ریاست جمهوری تصمیمی نداشته باشد و در دوره بعد بعید است ثبت نام کند.

ابراهیم نکو نماینده دوره نهم مجلس:

🔹ثبت نام آقای لاریجانی به معنای گرفتن سیگنال و یا تاییدیه از جانب نهاد و ارگانی تلقی نمی شود. من در یک مصاحبه هم اعلام کردم که بعید است که ایشان در واقع با دریافت مجوزی از جایی و یا در واقع سیگنالی در این انتخابات ثبت نام کرده باشد.

🔹لاریجانی اگر می دانست حضورش با مشکلاتی مواجه خواهد بود این اقدام را نمی کرد، چون حقیقتا تعداد افراد دلسوز زیادی دور ایشان بودند و امیدوار به تایید صلاحیتش بودند.

🔹صبح روز گذشته ما نمایندگان ادوار با آقای رحمانی فضلی در خصوص میزان مشارکت و برنامه های لاریجانی جلسه داشتیم که مقارن شد با خبرهای اولیه رد صلاحیت ایشان. افرادی که به سیاست آلوده می شوند در واقع زندگی شان سیاسی است ومعمولا سعی می کنند از روزنه هایی برای حضور مجدد و تاثیر گذاری در امورات مختلف استفاده کنند، چه بسا آقای لاریجانی در انتخابات آتی با یک آرایش جدید و با یک برنامه های دیگر وارد عرصه شود./چندثانیه

دیدگاهتان را بنویسید