بررسى سخت‌گیرانه چگونگی وقوع اين حادثه و شناسایی و پيگرد قاصرین و مقصرین احتمالى ترور شهيد هنيه

بخشى از بيانيه حزب اتحاد ملت ايران:

🔹بامداد روز گذشته، رژیم تروریستی و کودک کش اسرائیل در ادامه جنایات خود، دست به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران زد. 

🔹 انجام این جنایت در پایتخت ایران به عنوان کشور میزبان و در روز تحویل دولت به رئیس‌جمهوری که روی‌کار آمدنش امیدی تازه در بخش‌های‌ وسیعی از جامعه رنجور و خسته ایران ایجاد کرده است، بی‌شک تصادفی نیست و اهداف خاص دیگری را نيز دنبال می‌کند. 

🔹حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، ضمن تسلیت شهادت مجاهد گرانقدر، اسماعیل هنیه به فلسطینیان مظلوم به‌ویژه مردم غزه، خانواده آن شهید، هم‌رزمانش و همه آزادگان جهان، به شدیدترین وجه، این اقدام تروریستی را محکوم می‌کند.

🔹بدیهی است که حق پاسخ برای ایران محفوظ است و عکس‌العمل درخور و مناسب در چارچوب هنجارها و قواعد بین‌الملل باعث ارتقاء امنیت کشور‌خواهد بود.

🔹در شرایط خطیر کنونی، استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های کشور به‌ویژه توان دیپلماتیک برای بازگرداندن آرامش به جامعه، ترمیم امنیت و تضمین بازدارندگی به منظور جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه در آینده، باید در دستور کار مسئولین کشور قرار گیرد.  

🔹بررسی تخصصی و سخت‌گیرانه ابعاد و چگونگی وقوع اين حادثه و شناسایی و پيگرد قاصرین و مقصرین احتمالی که باعث فراهم شدن زمینه و امکان انجام چنین فجایعی می شود، به منظور جلوگیری از تکرار آنها، نیز باید اکیداً در دستور کار قرار گیرد.

🔹حزب اتحاد ملت ایران اسلامی آرزو دارد تا مسئولین با اقدامات سنجیده، مناسب و بازدارنده سایه جنگ و ویرانی را از سر ایران دور نگاه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید