او پیشتر با تهدید ایران و حالا عروسی گران مورد توجه قرار گرفته

🔹 افغانستان شاهد ظهور یک چهره جنجالی است که تا می‌تواند برای طالبان دردسر درست می‌کند. او یکبار برای تهدید ایران، از کارش برکنار شد و بعد با یک عروسی بسیار گران و جنجالی به سطح خبرها برگشت.

🔹حالا یک فایل صوتی از عبدالحمید خراسانی منتشر شده که برای رهبران طالبان خط و نشان کشیده است. او در این فایل صوتی به اعتراضات اخیر بدخشان اشاره کرده و سرکوب طالبان در طی این اعتراضات را به شدت محکوم کرده و خطاب به فصیح‌الدین فطرت، رئیس ستاد ارتش طالبان گفته: «باید افرادی که در کشتن معترضان بدخشانی دست داشته‌اند، محاکمه و قصاص شوند».

🔹او در ادامه فایلی که منتشر کرده، گفته: «اگر قصاص صورت نگیرد، در کنار نظام طالبان نمی‌مانم». خراسانی اشاره‌های مستقیمی هم به رهبران طالب دارد و می‌گوید دروازه رهبران طالبان مانند فرعون شده که کسی را راه نمی‌دهند و از سیاست‌های قومی و زبانی طالبان انتقاد کرده. او البته کمی بعد به یک رسانه گفته، حرف‌هایش سوء برداشت شده اما از این‌که وقایعی در افغانستان صورت می‌گیرد که باعث ناامنی می‌شود و مردم حق دارند شکایت خود را به گوش مسئولان برسانند و هر که اشتباه کرده، باید محاکمه شود، کوتاه نیامده است./هفت صبح

دیدگاهتان را بنویسید