👤سیامک شمسائی،مدیر بانک سینا منطقه خراسان:

🔹سیاست‌های بانک سینا این است که علاوه بر اعطای تسهیلات به واحد‌های صنعتی، اشخاص حقیقی و حقوقی، در امور عام‌المنفعه نیز حضور فعال داشته باشد و احداث مدارس در مناطق محروم کشور با هدف ایجاد فضای آموزشی برای کودکان مناطق کم‌برخوردار و همچنین اهدای آمبولانس به مناطقی که نیازمند زیرساخت‌های بهداشتی هستند از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

🔹یکی دیگر از اقدامات مهم بانک سینا برای تشویق و ترغیب مشتریان به این سنت نیکو، برگزاری جشنواره قرعه کشی مختص به حساب‌های قرض‌الحسنه است و هشتمین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه این بانک در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

🔹این دوره همانند ادوار گذشته، میان تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای حساب فعال قرض الحسنه در بازه ۱ مهر ۱۴۰۲ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می‌باشند، برگزار می‌شود و برای شرکت در این قرعه کشی کافی است موجودی هر سپرده در این بازه، بالای یک میلیون ریال به مدت سه ماه بوده که هر ۵۰ هزار تومان نیز به منزله یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی محاسبه خواهد شد و مجموع ریالی جوایز هشتمین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه این دوره ۶۷۵ میلیارد ریال است.

🔹بانک سینا در زمینه تسهیلات تکلیفی دولت در سال جاری ۱۵۸ فقره وام ازدواج، ۱۳۰ فقره وام فرزندآوری و ۲۰۶ فقره وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی اعطا کرده است که در حال حاضر صف وام ازدواج در این استان وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید