🔹لیست اول خرید استقلال در پنجره زمستانی لیگ‌برتر، سوژه داغ و اصلی محافل فوتبالی کشورمان شد و حتی منسوبان به تیم رقیب نیز به واسطه وجود نام 7 لژیونر و 4 ستاره لیگ‌برتری، از این لیست به نام لیست کهکشانی نام بردند.

🔹بااین حال از این لیست علی کریمی و مجید حسینی 2 بازیکن کایسری اسپور اعلام کردند این باشگاه برای موافقت با انتقال آنها به استقلال برای هر بازیکن، یک تا 1/5میلیون دلار می‌خواهد. علی قلی‌زاده به عنوان گران‌ترین بازیکن لیگ حرفه‌ای لهستان تمایلی به حضور در لیگ‌برتر ایران نشان نداده است. علیرضا جهانبخش نیز اعلام کرد؛ حضور در فوتبال ایران چیزی نیست که به آن فکر کنم یا فعلا برنامه‌ای برایش داشته باشم.

🔹 تلاش‌های استقلال برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد. گفته می‌شود این باشگاه علاوه براینکه به دنبال راهی برای آبی‌پوش کردن صیادمنش است، نگاهی نیز به سپاهان برای فروش دانشگر و همچنین جلب رضایت تراکتور برای انتقال قرضی حسین‌زاده دارد.

🔹البته تیم استقلال با تحمل سختی‌ها و مشکلات زیادی توانست خودش را تا پایان نیم فصل اول، در صدر جدول نگه دارد. تقویت تیم برای نیم‌فصل دوم که به اصطلاح دروازه‌ها کوچکتر می‌شوند و به قول جواد نکونام مقابل هر یک امتیاز اژدهایی خوابیده، دغدغه اصلی هواداران استقلال است.

دیدگاهتان را بنویسید