کسی که در پارک های تهران مسجد می سازد جایگاه “پرش” به قدرت را فهمیده است

محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال:

🔹كسی كه می‌آید و همه چیز را در اختیار خودش می‌گیرد، زمین در اختیارش می‌گیرد، اثر انگشتش می‌گوید برای من نیست، برای یكی دیگر است، ‌امضا برای یكی دیگر است و از او استقبال می‌كنیم. كسی كه می‌آید هزار كار خلاف عفت انجام می‌دهد، به‌عنوان قاری قرآن او را می‌فرستیم خارج از كشور، برو مُبلغ ما باش، كسی كه هزاران فساد دیگر می‌كند.

🔹در ورزش كشور، می‌آوریم از این‌جا او را برمی‌داریم و می‌گذاریم یك جای دیگر، پرونده‌اش را هم می‌رویم و درست می‌كنیم. كدام اعتماد؟ كدام دین؟ كدام مردم؟ بهترین مردم دنیا برای ایران هستند كه همه این‌ها را می‌بینند، می‌ریزند در دل خودشان و باز هم تحمل می‌كنند. شما نگاه كن مدیرانی كه آوردند در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال؛ همه خوردند. دیگر از این واضح‌تر می‌خواهی من بگویم؟ آوردند در فدراسیون، خوردند و بردند. چه كسی رسیدگی كرد؟

منظورتان پارك قیطریه و ساختن مسجد است؟

🔹پارك قیطریه، یك موقوفه، ساختن مسجد. كارزار درست كردند كه این شهردار توانایی‌ها را ندارد، استعفا بدهد و برود. من اصلا نمی‌گویم استعفا بدهد یا ندهد، می‌خواهم این سوال را بپرسم. به قول خودتان ۷۰ هزار مسجد در سرتاسر كشور است، درب ۶۰ درصد از مسجدها تعطیل است، ۴۰ درصد؛ خودتان دارید می‌گویید، من نمی‌گویم، باز است. با داشتن این همه مسجد، می‌خواهید بروید و مسجد بسازید. چرا تبعیض قائل می‌شوی، چرا مردم را جلوی خودت می‌گذاری؟ شما بگو در پارك قیطریه، موقوفه آن ورثه هستند، ما می‌خواهیم یك كلینیك بسازیم، یك مركز پزشكی بسازیم؛ مردم استقبال می‌كنند، پول می‌دهند؛ من‌جمله خود من و اطرافیانم.

🔹شما نمایش و شو می‌خواهی بدهی كه آن‌جا می‌خواهند مسجد بسازند؟ مسجد را جلوی خودت می‌گذاری؟ جلوی مملكت می‌گذاری؟ این همه مسجد داری. همه این‌ها نمایش است، شو است برای آینده كه من جایگاه بیشتری را می‌خواهم در آینده بگیرم، ترفیع من به خاطر این كارها است كه جلوی مردم بایستم، تبعیض قائل شوم، فساد بكنم، دروغ بگویم. همه دیگر این جایگاه‌ها را برای پرش فهمیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید