خسرو کفیلی

تیم دانشگاه آزاد اسلامی پس از سال ها دوری از حضور در لیگ های وزنه برداری باشگاه های ایران این بار با تیمی جوان در این مسابقات شرکت کرده است.
علی جباری سرمربی سابق تیم ذوب آهن اصفهان که به دفعات به همراه این تیم عنوان قهرمانی لیگ های وزنه برداری باشگاه های ایران در رده های سنی جوانان و بزرگسالان را کسب کرده است و اکنون هدایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارد ، با بیان این مطلب گفت : تیم دانشگاه آزاد اسلامی پس از سال ها یک بار دیگر در لیگ های وزنه برداری باشگاه های کشور در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تیمداری کرده است.
تیم دانشگاه آزاد اسلامی این بار برخلاف آخرین حضور این تیم در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که به عنوان نایب قهرمانی دست یافت ، با ترکیبی از وزنه برداران نوجوان و جوان گام به این مسابقات گذاشته است.
جباری افزود : با توجه به اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین روزهای آغاز لیگ بسته شد و با توجه به شرایط مالی این تیم نتوانستیم با ملی پوشان این رشته ورزشی قرار داد منعقد کنیم به همین خاطر از شماری از وزنه برداران نوجوان و جوان آینده دار در ترکیب این تیم استفاده کرده ایم .
حمیدرضا تنها ملی پوش جوان کشورمان که به تازگی در رقابتهای جهانی اسپانیا شرکت کرده بود ، تنها چهره شاخص این تیم است و دیگر وزنه برداران جایگاهی در میان بهترین های این رشته ورزشی ندارند.
سرمربی تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت : با توجه به امکاناتی که دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی کشور در اختیار دارد، امید داریم این تیم سال آینده با در اختیار داشتن شماری از بهترین های این رشته ورزشی خود را به عنوان یک مدعی در لیگ وزنه برداری مطرح کند.
جباری در باره به خدمت گرفتن برخی از ملی پوشان وزنه برداری ایران که با تیمی برای حضور در لیگ قرارداد امضا نکرده اند ، گفت : ملی پوشانی همچون علیرضا یوسفی و میرمصطفی جوادی اکنون تیمی برای شرکت در لیگ ندارند ، در صورتی که مسوولان تیم دانشگاه آزاد اسلامی ،بودجه مناسبی در اختیار ما قرار دهند ، این امکان وجود دارد که در نیم فصل این دو ملی پوش را به خدمت بگیریم .
سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی از تیم های مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری اهواز به عنوان دو تیم مدعی قهرمانی این دوره از رقابتهای لیگ در هر هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان یاد کرد و گفت : با توجه به وزنه بردارانی که این دو تیم به خدمت گرفته اند از هم اکنون می توان پیش بینی کرد که این دو تیم خوزستانی مدعی اصلی قهرمانی در این دوره از مسابقات باشند.
او تصریح کرد : هدف اصلی من از پذیرفتن هدایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی ، کار با وزنه برداران نوجوان و جوان و ارائه چهره های جدید به وزنه برداری کشورمان است.
جباری از عدم تیمداری باشگاه ذوب آهن اصفهان در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران ابراز تاثر کرد و گفت : متاسفانه مسوولان این باشگاه تنها به یک رشته ورزشی توجه دارند و از سرمایه گذاری در رشته وزنه برداری و دیگر رشته های ورزشی ممانعت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید