🔹«سعید جلیلی» روز پنجشنبه میهمان استان قم بود، این نامزد انتخابات علاوه بر میتینگ‌های سیاسی با برخی مراجع عظام نیز دیدار کرده و به تبادل نظر با آن‌ها درباره مسئله انتخابات پرداخت.

🔹 گفته شده است که سعید جلیلی انتظار داشت حضورش در قم به موتور فعالیت‌های انتخابی‌اش حرکت تازه داده و به تعبیری موج ایجاد کند، اما بر خلاف انتظارها حضور کم تعداد مردم شهر قم در همایش‌های جلیلی و نیز برخورد سرد برخی مراجع این شهر تمام محاسبات را برهم زده است.

🔹در حالی‌که جلیلی درخواست دیدار با بیش از 5 مرجع عالی رتبه را داده بود تنها دو دیدار با آیت‌الله نوری همدانی و نیز آیت‌الله سیفی مازندرانی مورد پذیرش قرار گرفت.

🔹اما نکته جالب‌تر نیز آن بود که همین مراجع نیز در دیدار با جلیلی این نامزد انتخاباتی را به وفاق سیاسی و وحدت در میان جبهه انقلاب دعوت کرده‌اند که معنای روشنی دارد!

🔹 یکی از اعضای بیت آیت‌الله نوری همدانی درباره دیدار جلیلی با این مرجع عالی‌قدر گفته است که در این جلسه به آقای جلیلی توصیه شده است که با تکیه بر حفظ وحدت و اجماع در جبهه انقلاب عمل کرده و به جای تک‌روی، سیاسی محور عمل کند.

🔹گفته شده است که در این دیدار آیت‌الله نوی همدانی به جلیلی توصیه کرده است که اگر رای لازم را ندارد بعد از مناظره‌ها انصراف بدهد، که این جمله به مذاق این نامزد انتخاباتی خوش نیامده است.

🔹 به نظر می‌رسد که عدم استقبال از جلیلی در شهر قم یکی از دلایل اصلی این تذکر به نامزد انتخاباتی اصول‌گرایان بوده است./مرصادمدیا

دیدگاهتان را بنویسید