رئیس قوه قضاییه: وسایل ضبط شده متهمان بازگردانده شود/ در مواردی که ضروری نیست، قراری صادر نکنید که منتهی به بازداشت فرد شود
رئیس دستگاه قضا ضمن اشاره به حریم خصوصی افرد و ممنوعیت تعرض به این حریم‌ها، تصریح کرد: در قانون «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» حریم‌های خصوصی و غیرخصوصی تعریف شده است و مصادیق این موضوع روشن است.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئله اولویت‌دار کشور «معیشت مردم» است، گفت: مسئولان بخش‌های مختلف قضایی در راستای تحقق شعار سال، هر آنچه می‌توانند و منطبق با همه ظرفیت‌های قانونی، به بخش‌های اجرایی کمک کنند.
، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (۱۴ فروردین) در نشست شورای عالی قوه قضاییه، پیشاپیش میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت و از همه نیروها در بخش‌های مختلف کشور بویژه مسئولان کشیک قضایی و نیروهای فراجا که در ایام تعطیلات نوروز، به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند، تقدیر به عمل آورد.

نابودی تضیمنی چربی شکم و پهلو با این روش گیاهی!(مشاوره رایگان)

رئیس دستگاه قضا در ادامه به تبیین و تشریح نحوه مقابله و مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن و فتنه‌هایی که در این راستا صورت می‌گیرد تا در میان صف واحد ملت ایران شکاف و رخنه ایجاد کنند، پرداخت و مشخصاً از «هوشمندی و عدم غفلت»، «حرکت با برنامه و تدبیر»، «اقدامات به موقع و متناسب ایجابی و سلبی» و مهم‌تر از همه «جامع نگری» در این مبحث سخن گفت.

محسنی اژه‌ای بیان داشت: در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و فتنه‌ای که شیطان‌صفتان ایجاد می‌کنند تا اختلافات طبیعی و معمولی را تبدیل به تنازع کنند و فضای کشور را ملتهب سازند، باید «جامع‌نگری» داشت و مسائل فرهنگی، روانی و امنیتی را توأمان مورد مداقه و لحاظ قرار داد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به شعار سال که از جانب مقام معظم رهبری، «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، بر ضرورت جهد و تلاش بیش از پیش همه دستگاه‌های کشور در به ثمر نشستن این مهم تاکید کرد و مسئله اولویت‌دار کشور را «معیشت مردم» دانست و گفت: مسئولان بخش‌های مختلف قضایی در راستای تحقق شعار سال، هر آنچه می‌توانند و منطبق با همه ظرفیت‌های قانونی، به بخش‌های اجرایی کمک کنند و وظایف و مسئولیت‌های مستقیم خود را نیز در این راستا با نهایت جهد و اهتمام، انجام دهند

دیدگاهتان را بنویسید