جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس یازدهم :
🔹من به برخی از دوستان که موافق ردصلاحیت بنده بودند گفتم که شما اگر می‌خواهید اثربخشی من را از بین ببرید، کافی بود من را تایید می‌کردید اما با ردصلاحیتی که اتفاق افتاد، عملا باعث شد که من بیشتر دیده شوم و مردم هم به من لطف داشتند.

🔹 افراد زیادی تلاش کردند که ما در مجلس نباشیم. البته اثبات این موضوع به صورت قانونی کار سختی است و نمی خواهم وارد آن شوم اما من تمام تلاشم را کردم تا مردم به ویژه جوانان را نسبت به آینده در موضوعات مختلف امیدوار کنم.

🔹می‌توانستم در مسئله طرح صیانت ساکت باشم، آیا کسی به بنده خرده می‌گرفت؟ مگر به آن ۲۷۰ نفر کسی خرده گرفت؟در موضوع گشت ارشاد، می‌توانستم سکوت کنم و درباره تبعات منفی آن تذکر ندهم، آیا امکان آن نبود؟

🔹بخاطر عدم التزام به قانون اساسی و جمهوری اسلامی ردصلاحیت شدم به مردم می گویند یک وعده غذا بخورید اما خودشان بر سر سفره رنگین می نشیننداز نماینده بودن خسته می شدم اما پشیمان نه قبلا نفوذی اسرائیل بودیم الآن یهودی هم شدیم

🔹اگر آقازاده منظورتان این است که تجارت بین‌المللی و کشتی و خانه آنچنانی دارند، باید بگویم خیر. من آنچه از اموال دنیا دارم، در قبل و بعد از مجلس تغییری نکرده است./خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید