🔹بازدید روز شنبه دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور محترم دولت چهاردهم از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در همین آغازین روزهای شروع به کار دولت‌، گویای اعتقاد رئیس‌جمهور به استفاده از همه ظرفیت‌های این کشور، به ویژه ظرفیت بزرگ مجموعه‌ای است که با وجود تحریم‌های گسترده بخش‌های مختلف سپاه از جمله قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) توانسته است توانمندی خود را در طول دو دهه گذشته به اثبات برساند.

🔹این رویکرد دکتر پزشکیان می‌تواند باطل‌السحر رفتار‌ها و سخنان کسانی باشد که همه تلاش خود را می‌کنند از دایره تنگ سیاسی خود به ظرفیت‌های این کشور نگاه کنندکه سخنان منتجب نیا و انتقاد از دولت پزشکیان در استفاده از چهره‌های اصولگرا در چینش کابینه از همین جنس است.

🔹آنچه ما از وفاق ملی می‌فهیم تلاش همه برای پیشرفت کشور و حل مشکلات مردمی است که سزاوار خدمتند و طبیعی است که مجموعه‌هایی همچون قرارگاه سازندگی که همیشه پیشگام این حرکت بوده‌اند‌، بیش از همه می‌توانند در ادامه این مسیر، دولت را یاری کنند که بازدید رئیس‌جمهور مؤید این نگاه است.

🔹 اما قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) چه ظرفیتی در درون خود دارد که رئیس‌جمهور محترم ترجیح می‌دهد نگاه خود را به آن معطوف کند؟

🔹هرچند تاکنون برای واژه« وفاق» تعریف روشنی ارائه نشده و هر کسی با نگاه خود این واژه را تعریف می‌کند ولی حداقل «ایجاد وفاق‌» این است که ظرفیت‌سوزی در مجموعه نظام نداشته باشیم و از ظرفیت‌های موجود کشور برای شتاب در رفع مشکلات مردم استفاده کنیم که به نظر می‌رسد رئیس دولت چهاردهم با بازدید از قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مسیر درستی را انتخاب کرده‌اند./ هم میهن

دیدگاهتان را بنویسید