🔹 رهبرانقلاب خطبه خود را به این جمله به پایان رساند: “اذا جاء نصر الله وفتح”.رهبر انقلاب هم‌اکنون در خطبه‌های عربی در نمازجمعه تهران:
رهبر انقلاب هم‌اکنون در خطبه‌های عربی در نمازجمعه تهران:

🔹ما همه در شهادت سیّد عزیز، مصیبت‌زده و عزاداریم. این، فقدان بزرگی است و جدّاً ما را عزادار کرد. البتّه عزاداری ما به معنی افسردگی و پریشانی و نومیدی نیست؛ از جنس عزاداری برای سیّدالشهدا حسین‌بن‌علی (علیهم السّلام) است؛ زنده‌کننده، و درس‌دهنده، و انگیزه‌بخش، و امیدآفرین است.
رهبر انقلاب هم‌اکنون در خطبه‌های عربی در نمازجمعه تهران:

🔹سیّدحسن نصراللّه جسمش از میان ما رفته ولی شخصیّت حقیقی او، روح او، راه او، و صدای رسای او همچنان در میان ما هست و خواهد بود.

🔹او پرچم بلند مقاومت در برابر اهریمنان ستمگر و غارتگر بود؛ زبان گویا و مدافع شجاع مظلومان بود؛ مایه‌ی دلگرمی و جرئت مبارزان و حق‌طلبان بود. گستره‌ی محبوبیّت و تأثیرگذاری او از لبنان و ایران و کشورهای عربی فراتر رفته بود؛ و اکنون شهادت او این اثرگذاری را افزایش خواهد داد.🔹 رهبر انقلاب؛ هم‌اکنون در خطبه‌های نماز جمعه: دشمن نمیتواند به تشکیلات مقاومت ضربه بزند کشتار غیر نظامیان را نشانه پیروزی خود قلمداد می کند.
رهبر انقلاب هم‌اکنون در خطبه‌های عربی در نمازجمعه تهران: سرانجام جنایت‌های رژیم صهیونی، حذف این گرگ خون‌آشام از صحنه وجود خواهد بود

🔹دشمن پلید و زبون چون نمیتواند به تشکیلات مستحکم حزب‌اللّه یا حماس یا جهاد اسلامی و دیگر سازمانهای مجاهد فی‌سبیل‌اللّه صدمه‌ی جدّی بزند، ترور و تخریب و بمباران و کشتار غیر نظامیان و داغدار کردن غیر مسلّحین را نشانه‌ی پیروزی خود قلمداد میکند. نتیجه چیست؟

🔹محصول این رفتار، تراکم خشم و افزایش انگیزه‌ی مردم و سر برآوردن مردان و سرداران و رهبران و از جان‌گذشتگان بیشتر، و تنگ‌تر شدن حلقه‌ی محاصره‌ی گرگ خون‌آشام، و سرانجام، حذف وجود ننگین او از صحنه‌ی وجود است. ان‌شاءالله.🔹 رهبر انقلاب؛ هم‌اکنون در خطبه‌های نماز جمعه: با تدبیر سیدحسن نصرالله، حزب الله مرحله به مرحله رشد کرد.
🔹رهبرانقلاب: شهید نصرالله حامی حق بود و مهم‌ترین پیامش این بود که از غیبت رهبران ناامید و مضطرب نشوید.
🔹رهبر انقلاب: هر ضربه به رژیم صهیونی خدمت به کل انسانیت است
🔹رهبر انقلاب در خطبه عربی: رژیم صهیونی، بی‌ریشه و مصنوعی و ناپایدار است و هرگز بر حماس و حزب‌الله پیروز نخواهد شد

🔹لازم دانستم تکریم از برادرم و عزیزم و مایه‌ی فخرم، چهره‌ی محبوب دنیای اسلام، و زبان گویای ملّتهای منطقه، گوهر درخشان لبنان، جناب سیّدحسن نصراللّه (رضوان اللّه علیه) در نماز جمعه‌ی تهران باشد، و تذکّراتی هم به عرض همه برسانم. مخاطب این خطبه همه‌ی دنیای اسلام است، ولی ملّت عزیز لبنان و فلسطین مخاطب ویژه است.

🔹جمهوری اسلامی ایران هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته داشته باشد با قدرت و صلابت انجام خواهد داد. ما در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده می‌شویم.

🔹آنچه که لازم باشد را انجام می‌دهیم. همانطور که انجام گرفت و در آینده هم لازم شود انجام می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید