🔹راهبرد حزب توسعه ملی، دفاع همزمان از دولت قوی و جامعه ی قدرتمند است. انتصاب آقای دکتر محمد رضا عارف، شخصیت پاکدست، شریف و اصلاح طلب بعنوان معاون اول رئیس جمهور ، مورد استقبال و حمایت اکثریت اعضای دفتر سیاسی حزب قرار گرفت.

عباس موسایی، سخنگوی دفتر سیاسی حزب توسعه ملی:

🔹 اعضای دفتر سیاسی حزب توسعه ملی ضمن استقبال از فرصت پیش آمده برای کشور و ملت ایران برای تغییر، حمایت از رئیس جمهور محترم ،دولت چهاردهم و تصمیمات، برنامه ها و شعارهای ایشان برای گذر از وضعیت کنونی اعلام کردند.

🔹نفس گذر از الگوی یکدست سازی به الگوی مشارکت ملی برای توسعه کشور، رخدادی مبارک است و دولت در این مسیر می بایست مورد حمایت شخصیت های ملی و توسعه‌گرا قرار گیرد. نفس گذر از الگوی یکدست سازی به الگوی مشارکت ملی برای توسعه کشور، رخدادی مبارک است و دولت در این مسیر می بایست مورد حمایت شخصیت های ملی و توسعه‌گرا قرار گیرد

🔹حزب توسعه ملی انتخابات اخیر را گامی مهم در ترمیم شکاف ملت و حاکمیت دانسته، نسبت به موفقیت دولت در عمل به برنامه های خود که مورد تأیید بخش اعظم ملت اعم از آنان که در انتخابات شرکت نکردند و اکثریت رای دهندگان است قرار گرفته، خواستار اتخاذ تصمیمات و اقدامات و تدابیری بیشتر برای انسجام و وحدت ملی بیشتر ،جهت وصول به حق حاکمیت ملی و توسعه، امنیت و اقتدار ملی و رفع مشکلات مردم شد.

🔹دفتر سیاسی حزب، نسبت خود با دولت چهاردهم را عدم سهم خواهی، حمایت همه جانبه و پیگیری مطالبات مردم بر اساس برنامه ها و شعارهای دوران تبلیغات انتخاباتی در چارچوب شعار دولت قدرتمند و جامعه توانا ارزیابی می کند. حزب دولت و جامعه قدرتمند را دو بال توسعه ملی ایران ارزیابی کرده که طی آن دولت خود را ملتزم به تامین حقوق و قادر به تحقق مطالبات ملت دانسته تا ملت از توانایی لازم برای پیگیری مطالبات خویش برخوردار باشد.

دفترسیاسی حزب، نسبت خود با دولت چهاردهم را عدم سهم خواهی ،حمایت همه جانبه و پیگیری مطالبات مردم بر اساس برنامه ها و شعارهای دوران تبلیغات انتخاباتی در چارچوب شعار دولت قدرتمند و جامعه توانا ارزیابی می کند. حزب دولت و جامعه ی قدرتمندرا دو بال توسعه ملی ایران ارزیابی کرده که طی آن دولت خود را ملتزم به تامین حقوق و و قادر به تحقق مطالبات ملت دانسته و ملت از توانایی لازم برای پیگیری مطالبات خویش برخوردار باشد.

🔹اعضای دفتر سیاسی حزب توسعه ملی، حفاظت و حمایت از سرمایه اجتماعی کنونی و فزونی و گسترش آن را در گرو توامان تقویت دولت و رئیس جمهور محترم و نظارت و پیگیری مواعید و برنامه های ایشان دانستند.

🔹انتصاب آقای دکتر محمد رضا عارف ، شخصیت پاکدست ،شریف و اصلاح طلب بعنوان معاون اول رئیس جمهور ، مورد استقبال دفتر سیاسی حزب قرار گرفت و ضمن تبریک به آقای دکتر عارف، برای موفقیت ایشان در کمک به دولت در راستای ترمیم و تقویت روابط دولت و ملت، گام نهادن در مسیر توسعه، کاهش منازعات و اختلافات داخلی ، رفع مشکلات معیشتی مردم، تنش زدایی در عرصه ی سیاست خارجی و تعمیق و گسترش مصالحه ملی، ابراز امیدواری کردند.

دیدگاهتان را بنویسید