نخستین دوره مسابقات کبدی بانوان کارگر کشور به میزبانی هیات ورزش کارگری خراسان رضوی طی روزهای ۲۵ الی ۲۷ مهر ماه جاری در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.
بگزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری ماهرخ دانش نایب رئیس انجمن کبدی کارگران کشور با اعلام این خبر افزود : ورزش کبدی بدلیل قدمت و افتخار آفرینی ملی ، از جمله ورزش‌های مورد توجه در بخش کارگری است که در سال‌های اخیر از رونق خوبی هم برخوردار شده است.
در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور بانوان هشت تیم از استان‌های تهران، کرمان،یزد،گلستان،آذربایجان شرقی، مرکزی و خراسان جنوبی و خراسان رضوی حضور دارند که طی روزهای ۲۵ الی ۲۷ مهر ماه با هم به رقابت می‌پردازند.
خانم دانش که سر مربیگری تیم ملی سالنی بانوان ایران را نیز بر عهده دارد، اظهار داشت: تعامل و همکاری بسیار خوب دو فدراسیون کبدی و کارگری موجب گردیده رشد و توسعه کبدی در بخش کارگری سرعت بیشتری یافته و مورد توجه کارفرمایان عزیز نیز قرار گیرد . امیدواریم برگزاری مسابقات کبدی در فدراسیون کارگری موجب شود با حمایت کارفرمایان عزیز این رشته ورزشی نیز در تاسیسات و امکانات ورزشی کارخانجات و صنایع بزرگ کشور توسعه یافته و کارگران و خانواده های آنان با سهولت بیشتری به این رشته جذاب پر تحرک بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید