سازندگان «همستر کامبت»؛ نابغههای بازاریابی یا طنزپرداز؟

🔹مغز متفکرهای سازنده بازی «همستر کامبت»، نابغههای بازاریابی بودهاند. آنها یک ارز مجازی را برای پرداخت پول اشتراک شبکه اجتماعی، تماشای ویدئو و جذب کاربران جدید، طراحی کرده اند. این ارز، مجازی است اما دنبال کنندگان شبکه اجتماعی، واقعی هستند.
🔹نتیجه، ۴۷.۴ میلیون مشترک تلگرام، ۳۰ میلیون کاربر یوتیوب و ۱۰.۸ میلیون کاربر توییتر در مدت اندکی بیش از سه ماه بوده است. بعلاوه، کانال یوتیوب «همستر کامبت»، رکورددار رشد سریع کاربر در سطح جهانی شده و در رکوردهای جهانی گینس آورده خواهد شد.