خسرو کفیلی

رییس فدراسیون وزنه برداری از پاسخگو بودنش در مقابل عملکردش از زمانی که به عنوان سرپرست و سپس به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد ، خبر داد.
سجاد انوشیروانی که در راستای حمایت از انجمن وزنه برداری فدراسیون کارگری در نشست اعضای این انجمن شرکت کرده بود ، با بیان این مطلب گفت : من پاسخگوی تمامی فعالیتهایم از زمانی که به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری منصوب و سپس از سوی اعضای مجمع عمومی به عنوان رییس انتخاب شدم ، بوده و خواهم بود.
او گفت : زمانی که من به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری انتخاب شدم ، این فدراسیون تهی از هرگونه ظرفیتی بود و تلاش کردیم که وزنه برداری را به روزهای اوج خود بازگردانیم .
دراین مدت اگر اشتباهی کرده باشم ، آن اشتباه را گردن خواهم گرفت و از مردم عذرخواهی خواهم کرد و از مطالب انتقادی منتقدان دلسوز بهره خواهم گرفت ولی در برابر افرادی که در پی تخریب هستند ایستادگی خواهم کرد و پاسخ آنان را از طرق مختلف خواهم داد.
رییس فدراسیون وزنه برداری با تقدیر از مسوولان انجمن وزنه برداری فدراسیون کارگری در برگزاری لیگ وزنه برداری کارگران ایران اظهارداشت : در راستای حمایت از این رشته ورزشی در بخش کارگران برای ایجاد انگیزه نزد این قشر از اقشار کشورمان تاکنون زمینه حضور وزنه برداران کارگر کشورمان را در دو رویداد بین المللی فراهم کرده ایم و این روند همچنان ادامه خواهد داشت .
فدراسیون وزنه برداری همچنین آمادگی برگزاری اردوهای آمادگی وزنه برداران کارگر کشورمان را برای شرکت در رقابتهای بین المللی را دارد و تلاش خواهیم کرد از ظرفیت این انجمن در راستای رشد وزنه برداری در کشور استفاده کنم .
افزون بر آن به تازگی با وزارت آموزش و پرورش معاهده ای برای استفاده از ظرفیتهای این وزارتخانه به ویژه در بخش پایه امضا کرده ایم ولی در بخش دانشگاهی تاکنون این مهم فراهم نشده است که در پی آن هستیم که با دانشگاهیان نیز چنین معاهده ای را امضا کنیم .
انوشیروانی برگزاری اردوهای آمادگی برای تیم های ملی وزنه برداری ایران و اعزام ملی پوشان کشورمان را به رقابتهای مختلف را از جمله وظایفش دانست و گفت : از زمانی که به ریاست فدراسیون وزنه برداری منصوب شدم تلاش کرده ام به بهترین شکل این فدراسیون را اداره کنم .
برای رسیدن به روزهای خوش گذشته در وزنه برداری نیاز به زمان است و برای رسیدن به این مهم از کمک تمامی دوستان استفاده خواهم کرد.
با اتفاق نظر و همبستگی وزنه برداری ایران به روزهای خوش خود بازخواهد گشت .
افزون بر آن تلاش خواهم کرد تا تمامی سالن های مختص وزنه برداری در کشور را احیا کنم چرا که معتقدم با احیای این سالن ها وزنه برداری رشد خواهد کرد.
رییس فدراسیون وزنه برداری به حمایتش از هیات های وزنه برداری استان ها اشاره کرد و گفت : ما نیامده ایم که از امکانات این هیات ها استفاده کنیم بلکه آمده اینم که به آنان کمک کنیم .
من به توانمندی هیات های وزنه برداری استان ها یقین دارم و تلاش خواهم کرد تا آنجا که توان داشته باشم کمک کنم .
انوشیروانی به معذوریتهای فدراسیون وزنه برداری در گرفتن میزبانی رقابتهای آسیایی و جهانی اشاره کرد و گفت : کشور ما معذوریتهایی در میزبانی این رقابتها دارد ولی درخواست برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی باشگاه های آسیا و برگزاری رقابتهای بین المللی نامجو و پیکارهای سیزم را کرده ایم که امیدواریم با آنها موافقت شود و بزودی شاهد برگزاری رقابتهای بین المللی در کشورمان باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید