🔹مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری مدعی شده بود: همسر محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه، رئیس سازمان مناطق آزاد بوده، واردات خودرو انجام داده است. همچنین فرزند ایشان تخلف رانندگی میلیاردی داشته و ۹ ماشین در اختیار داشته است.

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ ادعاهای سخنگوی جبهه پایداری:

🔹ریاست مناطق آزاد شغل محرمانه ای نیست که از دید رسانه ها و افکار عمومی پنهان بماند و خانم نوبخت مخفیانه متصدی آن شوند و آقای متقی به یک باره آن را کشف کنند. همین که نمی‌دانند همسر آقای نوبخت «رئیس یا نایب رئیس » مناطق آزاد بوده اند نشان می دهد که در اصل خبر هم تردید دارند.

🔹 درباره تهمت و دروغ آشکار در مورد فرزند آقای نوبخت هم باید از آقای متقی پرسید آیا خود شما  تهمت تخلف رانندگی هشت میلیاردی را باور میکنید؟! آیا چنین رکورد محیر العقولی از چشم پلیس راهور پنهان مانده است چون مثلا پدر ایشان مسوولتی دارند؟ چنین اتهامات دروغی به مسوولیت مادر یا پدرش چه ربطی دارد؟! به فرض محال آیا تهمت دروغ تخلف رانندگی فرزند موجب سلب صلاحیت پدر یا مادر می‌شود؟

🔹روشن است که همه ارکان این ادعا از بنیان دروغ است و یادآور قصه ” خسن و خسین دو دختران معاویه ” است و مدعی خواسته چند اتهام بی ربط را به هم وصل کند تا به هدف سیاسی خود دست یابد.

🔹 انتشار این قبیل  تهمت ها و دروغ پراکنی‌های ناجوانمردانه از سوی سخنگوی جبهه پایداری با هدف کاهش رقابت و در نتیجه حذف رقابت در انتخابات آینده صورت می‌گیرد و این برای جریانی مدعی دینداری یک رسوایی آشکار است.

🔹 اگر به اسناد و مدارک متقن دسترسی ندارید از  آقای حجت عبدالملکی ریاست فعلی سازمان مناطق آزاد در دولت جناب آقای رییسی بپرسد که این مقامات در گذشته و حال از آن چه کسانی است و ما نیز از رییس سازمان مناطق آزاد کشور می‌خواهیم هر سند و مدرکی در این باره وجود دارد را در رسانه های کشور منتشر کنند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

🔹سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در عین حال  خبر داد که از اقای متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به دادسرای تهران به طور رسمی شکایت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید