سروش صحت و کتاب باز با سالسروش صحت و کتاب باز با سالن پر در کانادا ؛ به قول حبیب لیسانسه‌ها آقای تلویزیون حالا ببین من ضرر می کنم یا تو؟

✍️ نهال موسوی

🔹روز گذشته خبر اجرای سروش صحت در کانادا به سبک و سیاق برنامه کتاب باز منتشر شد، برنامه‌ای که مدیران دوره پیمان جبلی در تلویزیون آنرا تعطیل کردند.

🔹این برنامه سروش صحت در شهر ونکوور کانادا برگزار شده و با استقبال ایرانیان هم مواجه شده است، یکی از حاضران در جلسه توییت زده بود: “سروش صحت امروز در سالن اورگرین کوکیتلام، دو ساعت حرف زد و کتاب خواند و هیچکس خسته نشد.” برنامه کتاب ‌باز در این سوی کره زمین هم تاثیر عجیبی روی مخاطبانش گذاشته و آنها را یک‌دل و مهربان کرده بود.

🔹برنامه به سبک کتاب باز سروش صحت در شهر ونکوور کانادا با استقبال ایرانیان مواجه شده است، مدیران تلویزیون چشم و گوش خود را بسته‌اند و اصلا انگار نه انگار که…

🔹ما می‌نویسیم و می‌گوییم تا گمان نرود که سکوت ما نشانه رضایت است و احتمالا این شائبه را به وجود آورد که آنها کارشان درست است.

🔹ما می‌نویسیم و می‌گوییم حتی اگر مدیران صداوسیما و تلویزیون به جای پنبه در گوش‌هایشان فولاد فرو کرده باشند.

🔹یاد آن دیالوگ معروف شخصیت حبیب سریال لیسانسه‌ها (ساخته دیگری از سروش صحت) می‌افتم که می‌گفت:حالا ببین من ضرر می کنم یا تو؟ن پر در کانادا ؛ به قول حبیب لیسانسه‌ها آقای تلویزیون حالا ببین من ضرر می کنم یا تو؟

دیدگاهتان را بنویسید