مهدی نجفی مدیرعامل سفرمارکت در نشست خبری رونمایی از «ایوا» نخستین دستیار هوش مصنوعی سفر در ایران:

🔹 ایوا می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی و در چندثانیه پیشنهاد خرید بلیت در بهترین روز و در بهترین ساعت ممکن را به مخاطب ارائه دهد و قیمت‌ها را مقایسه کند.
🔹دستیار هوشمند سفر با گرفتن نام مقصد داخلی یا خارجی، برنامه بازدید و تفریح برای گشت و گذار را هم پیشنهاد می کند.
🔹 ایوا تنها یک چت باکس نیست و شما می‌توانید با آن تعامل صوتی و نوشتاری داشته باشید.
🔹 ایوا چند زبانه است یعنی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی مسلط است.
🔹 مزیت رقابتی سفرمارکت پیشرو و نوآورانه بودن محصول است.
🔹 با ایوا استاندارد جدید کاربری هوش مصنوعی در بازار گردشگری ایران تعریف شد.

دیدگاهتان را بنویسید