🔹در صحن علنی شورای شهر کرج، لایحه سفر به چین به صورت دوفوریتی مطرح و به اکثریت آرا نیز مصوب شد، اما بررسی هزینه کرد و شمار افراد عازم به چین برای ۸ روز و دیگر ابعاد طرح فوق جای بحث بسیار دارد، در این میان برخی از اعضای شورای شهر که رای مخالف داده‌اند اظهارنظرهای قابل تاملی داشته‌اند.

سفر به چین تفریحی است
🔹علی قاسمپور، سخنگو و عضو شورای شهر کرج در این خصوص اظهار کرد: این سفر کاملا جنبه تفریحی دارد! اگر جنبه کاری و تحقیقاتی دارد چرا ۸ روز زمان برای سفر در نظر گرفته شده !؟ دو روزه بروید و برگردید!؟

سفر به چین شیرینی کدام دستاورد است؟
🔹مریم قهرمانی، نایب رییس شورای شهر کرج نیز با تاکید بر اینکه چالش‌های اجرای پروژه قطار شهری باید برطرف شود، اظهار کرد: قطار شهری به عمر این شورا کفاف نمی دهد.

هزینه‌های سفر چین چگونه تامین می‌شود؟
🔹علیرضا سعیدی دیگر عضو شورای شهر کرج، در انتقاد به سفر چین، به بحث مالی و هزینه کرد ها پرداخت و ضمن طرح سوال از شهردار در خواست کرد تا توضیح بدهد هزینه‌های سفر از کجا تامین می‌شود و چه دستاوردی برای شورا و شهرداری خواهد داشت !؟

وزارت کشور مجوز سفر به چین را صادر کرده است
🔹مهرداد کیانی، شهردار کرج، در پاسخ به انتقادات مطروحه، گفت: مجوزهای لازم برای سفر از وزارت کشور اخذ شده است.  بیش از ۲۰۰۰ میلیارد اوراق بهادار داریم و باید هزینه کنیم. /فارس

دیدگاهتان را بنویسید