از انتقام‌های شخصی سردسته باندهای تبهکار سوئد تا اتهام همکاری آن‌ها با ایران

🔹یک روزنامه سوئدی در گزارشی اعلام کرد که احتمالا به جان یکی از خطرناک‌ترین تبهکاران سوئد، در خاک ایران سوءقصد شده است. اسمش راوا مجید است و پیش از این هم در این صفحه درباره او و ارتباطش با ایران نوشته بودیم.

🔹او یک تبهکار سوئدی-عراقی است که در جریان مهاجرت پدر و مادرش در ایران به دنیا آمد. حدودا یک سال پیش به گزارش رسانه‌های سوئد در خاک ایران دستگیر و به زندان فرستاده شد اما حدودا دو ماهی می‌شود که آزاد شده است. خبر احتمال سوءقصد به او در ایران در حالی منتشر می‌شود که مدتی پیش موساد، ایران را به استفاده از گروه‌های خلافکار از جمله باند جنایتکاری راوا مجید، برای برهم زدن امنیت سوئد و حمله به سفارت اسرائیل در استکهلم متهم کرد.

🔹به گزارش روزنامه سوئدی آفتونبلادت، گمان می‌رود راوا مجید که سردسته یک باند جنایتکارانه بزرگ در سوئد است، در ایران هدف یک سوءقصد قرار گرفته شده باشد. پلیس سوئد حدس می‌زند که اسمائیل عبدو پشت این حمله باشد. عبدو دوست و همکار قدیمی راوا مجید است که حالا مدت‌هاست تبدیل به دشمن خونی او شده. عبدو ادعا می‌کند که مجید مادرش را به قتل رسانده است. هر چند که مجید این اتهام را پیش خانواده و دوستان خود رد کرده اما همین ماجرا در سال‌های اخیر منجر به درگیری‌های شدید در سوئد شده و امنیت این کشور را به خطر انداخته است./هفت صبح

دیدگاهتان را بنویسید