سکینه سادات پاد، دستیار ویژه رئیس جمهوری در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت:

🔹خانم علم الهدی در ابتدای دولت سیزدهم خودشان به بنده این موضوع را گفتند که حضرت آقا نهی کرده بود که خانواده آقای رئیس جمهور مداخله‌ای در کارهای آقای رئیس جمهور داشته باشند. من از زبان ایشان می‌گویم که گفتند بنده مداخله‌ای نکردم و نمی‌کنم.

🔹نه خانواده سیاسی دارم نه خودم اهل زدوبند و معامله سیاسی هستم

🔹مشی فکری من با کلان دولت سیزدهم متفاوت بود.

🔹اگر حضورم در دولت با سفارش بود، انقدر با تاخیر وارد دولت نمی‌شدم.وقتی که ما درمورد زنان ادعا داریم و حتی در مقدمه قانون اساسی‌مان، از رفتن و طی مسیر به سمت یک تمدن داریم حرف می‌زنیم، مگر می‌شود حضور زن را نادیده بگیریم؟ یک تمدن بدون زن را شما تصور کنید؟ یک کاریکاتور است! شما قانون می‌نویسید و گاهی بعضی از قوانین اصلاً مخاطب مستقیم‌شان زنان هستند ولی هیچ زنی مثلاً در پژوهشکده شورای نگهبان نباشد؟ مگر می شود؟

🔹به رئیسی گفتم بینی و بین الله این جایگاه کارکرد واقعی دارد یا تشریفاتی.ایشان در مقابل قسم جلاله من گفتند بینی و بین‌الله حقوق مردم برای من اصالت دارد. من فکر می‌کنم این جایگاه یک خلاء است که حتماً باید می‌بود.

🔹خیلی سخت است در دولتی با رویکرد انقلابی یک فرد از آزادی بیان حرف بزند.گفته بودند خانم پاد یک هندوانه سربسته است، فرد دیگری را بیاورید

🔹به رئیسی گفتم قلم من در کانال شخصی ام عریان است و برای شما هزینه تولید می کند.هر توئیتی می زدم قطعا تماس داشتم، تماس از داخل دولت.بعدم از توئیتم درباره حجاب، به رئیسی گفته بودند ته تغاری دولت تان را جمع کنید

🔹آنها که به ظاهر حزب اللهی هستند بسیار اذیتم کردند و حتی فحش هایی به من دادند.آقای رئیسی ترش می‌کردند و می گفتند بنده مفسر و مترجم نمی‌خواهم!

🔹مدیر مسئول کیهان یک متن خیلی تندی علیه من نوشت./ خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید