شبکه سه، شبکه یک تلویزیون در جذب مخاطب

🔹روزنامه وطن امروز نوشت: طبق نظرسنجی اخیر ایسپا اتفاق قابل توجهی که رخ داده، افزایش مخاطب سازمان صداوسیما از ۴۵ درصد به حدود ۷۰ درصد است و بررسیها نشان میدهد بیشترین افزایش مخاطب مربوط به برنامههای شبکه سه است.
🔹جالب آن که تمام برنامههای اصلی شبکه سه حدود ۱۰ درصد افزایش مخاطب را به نسبت نظرسنجیهای قبلی به ثبت رساندهاند و از هفت برنامه برتر سازمان صداوسیما شش برنامه به شبکه سه تعلق دارد.
🔹نتیجه این اتفاق در ابتدای امر بالا رفتن بیننده برنامههای شبکه سه و در مرحله دوم بالا رفتن ضریب نفوذ رسانه ملی در جامعه شده است.