✍️ #چند_ثانیه

🔹ضمن تبریک به کابینه جدید و اعضای محترم دولت چهاردهم که امروز همگی، با کمترین چالش، از مجلس رای اعتماد گرفتند، احتراما پیشنهادی داریم.

ببینید وزرای ارجمند
🔹آن ۵۰ درصدی که رای دادند، تقریبا ۲دسته مشخص هستند؛ یک دسته هواداران جلیلی که تکلیف‌شان مشخص است. دسته بعد هم عموما از روی ترسی راهبردی به دکتر پزشکیان رای دادند تا جلیلی به پاستور نرسد و تفکر مخرب و رادیکال امثال ثابتی و رسایی، بر کشور حاکم نشود. پای حرف این دسته بنشینید، عموما می‌گویند وقتی تصمیم به رای دادن گرفتیم، غیر از این ترس، امیدی بیشتر از ۵ تا ۱۰درصد به تغییر نداشتیم. پس این دسته هم توقع شکافتن آسمان ندارند از شما.

🔹اصل ماجرا، آن ۵۰درصدی هستند که نیامدند رای بدهند. آنها جوری عبور کرده‌اند از همه چیز که حتی ترس از استیلای تفکر جلیلی هم نداشته‌اند، چه رسد به امیدی حداقلی به پزشکیان. شما اگر دل این دسته را به دست بیاورید، ۸۰درصد جامعه را راضی کرده‌اید و رستگار خواهید شد.

🔹پیشنهاد مشخص این است: در ۳۰روز اول کار، ضمن رسیدگی مجدانه به کار وزارتخانه‌تان، در ساعاتی اضافه نه در ساعات کاری، با نمایندگان این ۵۰درصد جامعه جلسه بگذارید و بپرسید، حرف و دردشان چیست؟ اگر این خواسته‌ها را محقق کنید، گل زده‌اید در حد لالیگا. نادیده‌گرفته‌شده‌ترین بخش جامعه را اگر ببینید، آنها هم شما را خواهند دید، نه این که مثل انتخابات گذشته، رویشان را کج کنند و اصلا و ابدا نبینندتان، چه رسد که رای دهند تا چون شمایی، وزیر شوید!
من آنچه شرط بلاغ است، با تو می‌گویم/ تو خواه، از سخنم پند گیر، خواه ملال!

دیدگاهتان را بنویسید