🔹دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به اعتراض گسترده هنرمندان، رسانه‌ها و مردم در شبکه‌های اجتماعی به مصوبه اخیر این شورا برای سپردن «نظارت» شبکه نمایش خانگی به صداوسیما گفته: این جوّسازی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که این مصوبه هنوز بیرون نیامده دوستان بخوانند ببینند به نفع‌شان است یا نفع‌شان نیست.

🔹آقای دکتر! چطور پاسخ کارشناسان را نمی‌دهید که بدون تعریف «صوت و تصویر فراگیر» مصادیق آن را استخراج کرده‌اید و بدون نوبت و فوری-فوتی آن را تصویب و به صداوسیما سپردید؟ چطور توضیح نمی‌دهید که چرا هیچ اسمی از «ساترا» در مصوبه نبردید؟ چرا درباره حذف عبارت «فضای مجازی» از «صوت و تصویر فراگیر» حرفی نمی‌زنید؟

🔹نقش شورای عالی فضای مجازی در مجاری تصویب این مصوبه مبهم چیست؟ مجلس کجای این مصوبه قرار دارد؟ کمیته‌های متعدد این مصوبه چطور، چگونه و چه زمانی با چه رویکرد و آیین‌نامه‌ای تشکیل می‌شود؟

🔹چطور ادعا می‎‌کنید این مصوبه در راستای تقویت شبکه نمایش خانگی است اما دو ساعت بعد از انتشار خبر، رئیس سازمان صداوسیما، از تدوین آیین‌نامه تخلفات سخن می‌گوید و چند ساعت بعد روزنامه صداوسیما منتقدان را «سپاه ابرهه» و دریافت کننده «پول کثیف» خطاب می‌کند؟/

دیدگاهتان را بنویسید