🔹همزمان با قریب الوقوع بودن اعلام فهرست کابینه از سوی مسعود پزشکیان و علی‌رغم اینکه چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور بر کذب بودن لیستهای منتشره از سوی برخی رسانه‌ها تأکید دارند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی افراد از این طریق به دوستانشان نان قرض می دهند و اسامی آن ها را در فهرست قرار می دهند!

🔹اخیراً برخی سایت ها اسامی کامل مسئولان همه دستگاه ها اعم از وزرا – که باید در مجلس رأی اعتماد بگیرند – و سایرینی که با حکم رئیس جمهور منصوب می شوند، منتشر کرده‌اند. در برخی از این فهرستها برای هر سمت فقط یک نفر مطرح شده تا در ذهن مخاطب، قطعی و نهایی بودن آن تداعی شود!

🔹به احتمال زیاد برخی از افراد عضو شورای راهبری انتخاب کابینه دولت چهاردهم، بر خلاف تعهدی که در مورد محرمانگی مباحث دارند، به منظور جا انداختن افراد مورد نظر خود، نزد رئيس جمهور منتخب، چنین اقدام ناپسندی را انجام داده اند. یعنی هنوز دولت رسماً کارش را شروع نکرده ساز ناهماهنگی و ناسازگاری می زنند.

🔹با توجه به روحیات اخلاقی و خصلت های رفتاری رئیس جمهور منتخب، وجود چنین عناصر مشکوک و غیر قابل اعتماد در بین اشخاص مورد وثوق ایشان جای نگرانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید