مرتضی زبردست

تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ ملت ها هیچ نشانی از یک مجموعه قدرتمند و با انگیزه برای راه یابی به المپیک پاریس حداقل در دو بازی مقابل صرب ها و ایتالیا بروز نداد و بعید می دانم با این روند در ادامه راه هم کار خاصی انجام دهند.
خسرو نیاکیان، ملی پوش اسبق والیبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: نمی دانم آقای موتا پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی از کار کدام بازیکنان ما دفاع کرده و حرکت آنان را روبه جلو ارزیابی می کند؟
وی افزود: متأسفانه انتخاب سرمربی جدید والیبال ما نیز حساب شده و بر اساس رزومه کاری او نبوده و عملا هزینه اضافه بر فدراسیون والیبال تحمیل شده است، قرار نیست هر مربی یا بازیکنی مارک خارجی روی آن زده می شود برای ورزش ما مفید و مؤثر باشد به اعتقاد بنده اگر سکان هدایت تیم ملی والیبال را به همین پیمان اکبری خودمان می سپردیم ضعیف تر از جناب پائز نتیجه نمی گرفتیم.
بازیکن سابق تیم های والیبال تاج و پرسپولیس تهران در خصوص ملی پوشان بعضا جوان تیم ملی هم تصریح کرد: وقتی نفرات با تجربه و مسن والیبال جای خود را به جوان ترها می دهند علی القاعده باید شاهد انرژی و تلاش بیش تر تیم باشیم که از این نظر نیز تا کنون شاهد حرکت رو به جلو به روایت سرمربی محترم تیم ملی نبوده و پدیده ای در تیم ما پیدا نشده است.
پیشکسوت والیبال کشورمان در ادامه مصاحبه با سایت چند ثانیه به نکته مهم دیگری هم اشاره کرد و گفت: معمولآ در اعزام تیم ها به مسابقه های برون مرزی، نفرات بر اساس شرح وظایف مشخص راهی سفر شده و هر کدام طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام وظیفه می کنند اما در کاروان اعزامی والیبال ما به برزیل این مهم نادیده گرفته شده و بر اساس شنیده ها بعضی با خانواده و برخی نیز به دلیل کار شخصی به سفر رفته و بین راه ناپدید شدند!
وقتی عیب و ایراد در مدیریت ورزش ما وجود داشته باشد خواه ناخواه به بدنه ورزش هم سرایت کرده و برنامه ها روال طبیعی خود را طی نخواهند کرد

دیدگاهتان را بنویسید