خبرگزاری تسنیم نوشت:

🔹در مقطعی که حتی مخالفین سیاسی قالیباف و نزدیکان به آقای جلیلی نظیر امیرحسین ثابتی و وحید یامین‌پور و در بسیاری دیگر حتی از درون جبهه اصلاح طلبان –به درستی- از اقدام شجاعانه و به موقع رئیس مجلس ایران در سفر به بیروت و اعلام عملی حمایت همه جانبه از محور مقاومت، تقدیر کردند –همین رفتار عاقلانه در سفر آقای عراقچی هم اتفاق افتاد- افرادی نظیر عبدالرضا داوری از همین مسئله هم برای شکل دهی به یک نزاع داخلی و ایجاد یک نقار درونی استفاده می‌کنند.

🔹عبدالرضا داوری از جمله چهره‌های مشکوک در داخل با سابقه‌ای سیاه است که آخرین اقدام او به چند روز قبل و در آستانه اولین سالگرد طوفان الاقصی برمی‌گردد.

🔹اتهام به مقامات سطح بالای جبهه مقاومت و جاسوس خواندن آنها آن هم در حالی که مبارزین این جبهه در یکی از سرنوشت سازترین نبردهای سالهای اخیر، با همه وجود درگیر مبارزه با رژیم صهیونیستی بوده و دامنه این نزاع نیز روز به روز در حال گسترش است، فقط از کسانی ساخته است که نقش رادیوی اسرائیل را به زبان فارسی در داخل برعهده گرفته باشند.

🔹هیچ عقل سلیمی در هیچ کجای دنیا اجازه نمی‌دهد که در میانه‌ی یک جنگ تمام عیار، کمک کنندگان به دشمن، آزادانه در درون جبهه خودی دست به چنین اقداماتی بزنند اما مشخص نیست تعلل دستگاه قضا برای برخورد محکم و بازدارنده با این دست افراد که بعضاً خط رسانه‌های اسرائیلی را در داخل دنبال می‌کنند چیست؟

🔹البته دادستان تهران در روزهای اخیر و بعد از انتشار مطالب دروغ و اتهام به سران جبهه مقاومت توسط عبدالرضا داوری علیه او اعلام جرم کرده است اما مشخص است که این برخورد آن طور که باید و شاید نتوانسته موج صداهای اسرائیلی را در درون جبهه خودی قطع کند.

دیدگاهتان را بنویسید