🔹 گفت‌وگوی خبرنگار روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با نمایندگان مجلس نشان می‌دهد که رای اعتماد به همتی و عراقچی قطعی است؛ اما ظفرقندی و میدری بر لبه پرتگاه قرار دارند. با این حال تا روز چهارشنبه احتمال تغییر این وضعیت وجود دارد. پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت نیز سرنوشت نا‌معلومی دارد.

🔹فرید موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: جو مجلس برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی خوب است. وزیر پیشنهادی امور خارجه به نظر می‌رسد رای مناسبی کسب می‌کند. برای وزرای پیشنهادی بهداشت و تعاون صداهای مخالف کمی بیشتر است.

🔹همایون سامه‌یح نجف‌آبادی‌، عضو کمیسیون بهداشت و درمان: آقای همتی گزینه خیلی خوبی برای وزارت اقتصاد است. درمورد آقای عراقچی هم جو مجلس نسبت به ایشان خوب است.

🔹عبدالوحید فیاضی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: وزرای امور خارجه، اقتصاد، بهداشت و کار جزو وزرایی هستند که بحث روی آنها زیاد است و موافق و مخالف شفافی دارند. رای اعتماد به این وزرای پیشنهادی بینابینی است.

🔹هادی محمدپور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: کمیسیون اقتصادی به دکتر همتی رای مثبت بالایی داد. عراقچی به نظر می‌رسد رای خوبی در مجلس کسب کند. ظفرقندی، از نظر سیاسی ابهاماتی دارد که باید در مورد توییت‌هایی که در خصوص انتخابات ۸۸ زده پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید