🔹 طبق اخباری که به دست خبرنگار «حرفی‌نو» رسیده، علی نادری مدیرعامل خبرگزاری دولت (ایرنا) که منصوب اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت شهید رئیسی است ناظر فرستاده شده توسط پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید را از خبرگزاری ایرنا بیرون کرده و اجازه حضور و نظارت او را در خبرگزاری نداده است.

🔹 چند روز قبل خبری مبنی بر این منتشر شد که دولت آقای پزشکیان دو کارشناس و فعال رسانه‌ای را برای نظارت بر فعالیت ارکان رسانه‌ای دولت به روزنامه ایران و خبرگزاری ایرنا فرستاده است.

🔹 اکبر منتجبی، سردبیر روزنامه سازندگی به‌عنوان ناظر و رابط موقت دولت چهاردهم در روزنامه ایران و محمدعلی نادعلی‌زاده، مدیرعامل سابق ایسنا و مدیر فعلی پایگاه خبری جماران نیز راهی خبرگزاری ایرنا شده‌ است.

🔹 اخبار رسیده نشان دهنده این است که احسان صالحی مدیرعامل فعلی موسسه مطبوعاتی ایران پذیرای ناظر دولت بوده و منتجبی در روزنامه ایران مستقر شده است.

🔹  اما علی نادری مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، نادعلی ناظر دولت جدید را از خبرگزاری بیرون کرده و گفته فرستادن ناظر به خبرگزاری، آن هم در حال فعالیت مدیر مستقر معنا ندارد و هرگاه دولت با یک حکم رسمی، مدیرعامل جدید خبرگزاری ایرنا را منصوب کرد نادری پذیرای او خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید