مرتضی زبردست

دو پیروزی ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم های قدرتمند آمریکا و هلند تا اندازه ای آب رفته را به جوی بازگرداند و امیدواری ها را برای رسیدن به فرداهای بهتر افزایش داد.
حسین حسینی، سرپرست سابق تیم های ملی والیبال نوجوانان، جوانان‌ و بزرگ سالان کشورمان ضمن بیان این موضوع گفت: برای علاقه مندان واقعی والیبال خیلی دردناک بود که بچه های شایسته تیم ملی در رقابت های لیگ ملت ها هشت شکست متوالی داشته باشند.
وی افزود: راجع به شکست های هفته اول و دوم نقطه نظرات مختلفی وجود داشت که بعضا احساسی و از روی تعصب و عصبانیت مطرح شد و بهتر است بیش از این روی آن تمرکز نشود، به عقیده بنده نگاه ما باید به آینده امیدوار کننده این رشته سابقا پرطرفدار باشد.
پیشکسوت خوش مشرب والیبال کشورمان در خصوص تحلیل فنی پیکارهای هفته سوم لیگ ملت ها نیز تصریح کرد: پس از انجام دو بازی باقی مانده می توان با جمع بندی کارنامه کادر فنی و بازیکنان ، منطقی تر به قضاوت عملکرد آنان پرداخت بنابراین بهتر است کارنامه فدراسیون را شتاب زده قضاوت نکنیم.
مربی بین المللی والیبال کشورمان با اشاره به واژه پیشکسوت هم یادآور شد: قرار نیست هر کس در والیبال دستی بر آتش این رشته داشته پیشکسوت معرفی شود، بنده در وهله اول ملی پوشان سابق این رشته را پیشکسوت والیبال می دانم و در مراحل بعدی افرادی که با شایستگی هدایت تیم های ملی والیبال را عهده دار بوده و برای ابن رشته کسب افتخار کرده اند.
رئیس کمیته پیشکسوتان والیبال در پایان صحبت هایش با سابت چند ثانیه تأکید کرد: کارنامه مسؤولان جدید فدراسیون والیبال را باید در هفته های آتی با عنایت به اقدامات شان مورد قضاوت قرار داد، تصمیم های خلق الساعه و بدون مطالعه دقیق در هیچ رده و رشته ای به نتیجه مطلوب نرسیده و نخواهد رسید، مدیران موفق با صبر و حوصله و استفاده از تجربه بزرگان و پیشینیان امتحان پس داده کارایی شان را ثابت می کنند که امیدواریم راه کارهای دل سوزان والیبال مورد توجه مسؤولان این رشته قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید