🔺زهرا اصل رکن آبادی، فرزند شهید رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان در پستی در شبکه ی اینستاگرام در خصوص انتخابات نوشت:

🔺متاسفانه دشمن در قالب اکانت های فاقد ادب، با حمله به هرکسی که از کاندیدای مورد نظر خود حمایت میکند باعث ساکت شدن اشخاص مختلف و کاهش شور انتخابات شده است.

🔺هرکسی در منظومه عقل خود تشخیصی دارد و حق بیان، و همه اشخاص نیز آزادند از اعلام نظرها عبور کنند یا آن ها را بپذیرند.

🔺اما در خصوص فرزندان شهدا،
ما همه سوار بر کشتی ای هستیم در اقیانوسی متلاطم که رنگش سرخ است از خون قهرمانانی که برای رسیدن کشتی به مقصد، خود را فدا کرده‌اند. حال فرزندان شهدا حال فرزندان این کشتگان است که روی عرشه و در طول هر لحظه زندگی شاهد پیکر‌ بی جان عزیز خود غوطه ور بر آب هستند و بوی خونشان در مشام آنان است..

🔺طبیعی ست که با هر اشتباه در هدایت کشتی برآشفته شوند و جگرشان بسوزد از هر اقدامی که تباه کننده ی خون عزیزشان است.. اگر حرفی میزنند از بی قراری ست و اگر اعلام موضعی دارند خرج کردن از خون شهید نیست، که اساسا نمیتوان آن دریای بیکران را خرج چیزی جز پیش راندن کشتی نجات کرد..

🔺مردم آزادند حرفهای برآمده از دل را بر دل بگیرند یا نگیرند، و باید که اگر دلی در اشتباه است دلسوزانه همانطور که فرزند خود را ارشاد میکنند او را نیز ارشاد کنند..

🔺ما به دل های پاک مردم ایمان داریم، همان دل ها که در روز عرفه پاک تر شده اند، آماده‌اند تا در روز عید قربان تعصب ها و عصبانیت ها را ذبح کنند، و به خاطر خداوند بهترین انتخاب را رقم بزنند. ما یا با این کشتی به مقصد میرسیم یا خونمان را به دریای زیرش هدیه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید