🔹آژانس تحقیقات بازار NexLooks با انتشار گزارشی به بررسی و تحلیل عادات رسانه‌ای مردم در دی ماه ۱۴۰۲ پرداخت و در بخش بازیگران اصلی شبکه نمایش خانگی فیلیمو با اختلاف زیاد در رتبه اول قرار دارد که عمدتا به سابقه و حجم تولیدات این پلتفرم مربوط است. مثلا شاخص tom در مورد فیلیمو به تنهایی برابر با ۶۵/۴ درصد است.

🔹فیلم‌نت با ۱۸/۶ درصد در رتبه دوم قرار گرفته و نماوا در رتبه سوم. نکته مهم اینکه داده‌های مربوط به شهریور ۱۴۰۲ نشان می‌دهد نماوا در رتبه دوم قرار داشته، اما در دی ۱۴۰۲ فیلم‌نت رشد معناداری داشته و به رتبه دوم رسیده است.

🔹در مورد شاخص ترجیح برند یا mpsa فیلیمو با ۶۶/۹ درصد با اختلاف در جایگاه اول قرار دارد که نشان می‌دهد بیشتر از دو سوم یوزر‌های شبکه خانگی، این پلتفرم را ترجیح می‌دهند. در این بخش فیلم‌نت در رتبه دوم قرار گرفته و ۱۷/۷ درصد از یوزر‌ها آن را ترجیح می‌دهند.

🔹از منظر شاخص aided awareness فیلیمو همچنان در رتبه اول قرار دارد. امتیاز این برند در میان یوزر‌ها به ۸۵/۶ درصد رسیده است. این شاخص درباره نماوا، برابر با ۴۵/۹ درصد‌و درباره فیلم‌نت برابر با ۴۰/۶ درصد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید