مرتضی زبردست

دیدار تیم های فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه راشد دبی در حالی با پیروزی چهار بر یک ملی پوشان کشورمان خاتمه یافت که شاگردان مارکز لوپز شانس آوردند ۶ تایی نشدند !
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دو پیروزی یک بر صفر مقابل تیم های قرقیزستان و امارات و یک تساوی بدون گل برابر ازبکستان موفق شد در چهارمین بازی از سری مسابقه های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا به یک پیروزی پُر گل رو به روی تیم قهرمان جام ملت های آسیا برسد.
در تیم ما همه بازیکنان اعم از ثابت و ذخیره خوب بودند و این برتری زمانی چشمگیرتر شد که بعد از گل معزعلی و پیش افتادن تیم قطر، ملی پوشان فوتبال کشورمان با تلاش بیش تر عرصه را بر تیم رقیب تنگ کرده و در حمایت و پوشش از یکدیگر لحظه ای درنگ نکردند، شاید اگر نورافکن و نعمتی قدری هماهنگ تر عمل می کردند همان تک گل قطری ها هم به ثمر نمی رسید.
کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان و در رأس آن امیر قلعه نویی که بعد از تساوی مقابل ازبکستان با انتقادهایی مواجه بودند با درخشش عناصر هجومی تیم ، برابر قطر ثابت کردند به هیچ عنوان متکی به فوتبال تدافعی و پیروزی با حداقل گل زده نبوده و نیستند و دیدیم حتی رو به روی تیم جنگنده و سخت کوش ازبکستان در تاشکند زمانی که ۱۰ نفره هم شدند بیش از تیم میزبان حالت هجومی داشته و عطش بُرد داشتند.
در تیم ما که نسبت به سه بازی قبل بسیار روان تر و هجومی تر بازی می کرد سردار آزمون درخششی بیش از دیگران داشت، او دو گل زد، یک پاس گل دیدنی داد و یک بار نیز شوت سرکش او با اصابت به تیر دروازه راهی خارج شد تا بهترین بازیکن این دیدار شود با این توضیح که محمد محبی، زننده دو گل دیگر تیم همچنین مهدی قائدی و امید نورافکن هم بارها خط دفاع آسیب پذیر تیم قطر را تحت فشار قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید