🔹 درحالی که براساس مصوبه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قیمت حداکثری شهریه مهدهای کودک در شهر تهران ۷میلیون و ۶۰۰هزار تومان تعیین شده، شهریه برخی مهدهای کودک به بیش از ۱۵میلیون تومان رسیده است.

🔹 به گزارش چندثانیه، طبق مصوبه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک حداقل شهریه حداقل شهریه مهدهای کودک در شهر تهران برای هر ماه ۲میلیون و ۱۰۰ و حداکثر شهریه ۷میلیون و ۶۰۰هزار تومان تعیین شده است.

🔹 طبق تصمیم سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، ارقام و هزینه‌هایی که خانواده‌ها برای لباس فرم، نوشت افزار، میان وعده، هزینه‌های جانبی توافقی، سرویس رفت و آمد و … پرداخت می‌کنند باید قیمت نهایی شهریه را تعیین کند.

🔹 در سال جاری، شهریه علی‌الحساب کودکستان‌ها با افزایش ۴۰درصدی رو به رو شد که تأمین سرویس ایاب و ذهاب کودکان جزء شهریه پایه محاسبه نمی‌شود.

🔹 با وجود اینکه بازه قیمتی خاصی برای شهریه کودکستان‌ها در نظر گرفته شده است، اما اختلاف قیمتی عجیبی بین قیمت‌های مصوب و قیمت‌های برخی مراکز خصوصی وجود دارد.

🔹 به طور میانگین شهریه کودکستان‌ها همراه با وعده‌ غذایی، آموزش الفبای فارسی و انگلیسی در منطقه ۱۱ تهران بالای ۱۰میلیون تومان است.

🔹 شهریه کودکستان خصوصی در منطقه ۶تهران، همراه با ناهار، میان وعده، آموزش زبان، ایجاد فضای بازی مناسب، داشتن مربی اختصاصی و سرویس بیش از ۱۵میلیون تومان است.

🔹 شهریه کودکستان خصوصی در منطقه ۲تهران(شهرک غرب) با ساعت زمانی آزاد و بدون محدودیت، داشتن باشگاه و مربی ورزشی اختصاصی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش ساز با مربی، همراه با وعده غذایی و فضای بازی مناسب و سرویس حدود ۲۵میلیون تومان است. / چندثانیه اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید